Altijd als er een nieuwe episode van The vampire diaries wordt vrijgegeven, is het eerst heel moeilijk om de episode te vinden (je moet een tijdje wachten voordat je de episode makkelijk kan vinden). Daarom dit topic, als je de nieuwe episode hebt gevonden, plaats hem dan hier zodat het voor andere girlsceners makkelijker te vinden is, en andersom ook!
Ik ben nu opzoek naar Episode 17, ik vind er wel een paar maar die doen het niet wegens copyright, en bij sommige moet je zo’n heel vragenlijstje invullen (en dan doet ie het vervolgens niet).
Iemand gevonden?
Ohja, sorry voor de typfout @ titel.
Up!
Heel moeilijk te vinden? Hoe zoek jij dan? :’)
Episode 17 komt morgen pas.
Hij komt morgen pas. Ik doe het zo:
www.fastpasstv.com → the vampire diaries → aflevering 17 (staat er nog niet op) → en dan staan er 50 site’s met die aflevering erop. Als het kan, kies ik ovfile.com en anders megavideo
www.cucirca.com
www.iwatchthevampirediaries.com
www.watchvampirediariesonline.com
De onderste link vind ik persoonlijk het fijnst werken (beste kwaliteit vaak en je hoeft niet uit 100 links te kiezen). Maar hij komt pas vannacht laat online, op elke site…
Het wordt vandaag vrijgegeven right? :3
Bij sommige staat ie er al op, maar dan is ie weg wegens copyright, of er is reclame waarbij je enquêtes moet invullen en dan doet ie het vervolgens niet.
ah wacht gewoon tot morgen… en dan kan je op die sites van IFLOVETAKESOVER gewoon kijken :’) ik ga ook wachten
Wil je het live bekijken ( 2u 's nachts) of wil je het pas morgen bekijken?
Live:
http://www.tvpc.com/Channel.php?ChannelID=2693
De dag erna ( soms zelfs een uur erna)
moviewatch.in → dan naar tv serie dan search vampire diaries en de rest komt vanzelf.
Ik kan echt niet wachten, haha.
Vampire Diaries <3
Vind het jammer dat het niet meer op Net5 komt.
Ik heb ze tot nu toe allemaal gezien, ik kon echt niet wachten!
Ik ga vaak naar www.watchvampirediariesonline.com voor de vampire diaries en voor andere series of films ga ik naar www.bligblag.net of www.tvduck.com
ga gewoon naar watch series online, zoo simpel
In Amerika komt het donderdagavond op tv, dan is het hier twee uur 's nachts (vrijdag dus). (: