the trouble class.

er worden kinderen met problemen in een klas gestopt, het is een speciale klas en iedereen heeft wat.
Ze zetten de hele school op zijn kop, en de leraren kunnen ze niet meer goed in de hand houden.

ThereadySet en ik spelen dit verhaal samen.

ik speel Suzan, ze is 17 jaar en ze drinkt teveel, veel problemen thuis.

http://i42.tinypic.com/15co8p3.png

ik word naar het klaslokaal gebracht, er is nog niemand, ik kijk die vrouw aan die me hierheen bracht, ‘wat moet ik ingodsnaam nou hier doen, ik wil niet eens meer naar deze teringschool’ die vrouw kijkt me geirriteerd aan, ‘je hebt niks te willen’ en ze loopt verwaand weg.
‘schijtwijf’ zucht ik.
Ik smijt mijn tas bij de computers en start de computer op.

Ik speel Ashley, 18 jaar, gebruikt drugs, en skipped lessen.

http://94.100.120.201/1266050001-1266100000/1266080901-1266081000/1266080923_5_V2_y.jpeg

Ik loop naar het klaslokaal toe, er was mij uitgelegd hoe ik er moest komen.
Ik doe de deur open en zie een meisje zitten. Ik zucht en loop naar een computer aan de andere kant dan die van haar. Ik kijk even naar haar en vraag me af wat er met haar is. Het was mij wel duidelijk gemaakt dat dit een klas is voor moeilijke kinderen, ik grinnik in mezelf, ja moeilijk was ik wel ja. Ik start de computer op en ga zitten.

Waah me afbeelding doet het niet…XD ik stuur later wel:P

achter me hoor ik een zucht, ik kijk om en zie een meisje aanlopen, ze kruipt gelijk achter de computer. ‘als jij je niet voorstelt doe ik het wel, ik ben suzan.’ en kijk haar beetje raar aan. ‘waarom ben jij hier?’ vraag ik er maar gelijk achteraan.

Ashley

Ik kijk op als ik een stem hoor, en kijk het meisje aan.
“Sorry hoor… Ik ben Ashley,” ik haal mijn schouders even op.
“Ik zit hier, omdat ik hier zit…”
Ik kijk weer naar het beeldscherm en zie dat de computer helemaal is opgestart.
Snel klik ik het internet icoontje aan.

‘oh ja nou duidelijk, het zal allemaal wel’ ik bekijk haar aandachtig, het is vast z’n meisje die schijt aan alles heeft, nou ja whatever. Ik start msn op en wacht maar wat er komen gaat.

Ashley

Ik kijk even op twitter, maar weet niks om te tweeten. Ik zucht nog een keer en besluit dan dat dit me allemaal te lang duurt.
“Hey, ik ga roken, ga je mee?”
Ik kijk naar Suzan als ik dit vraag.

Waarom alleen met zijn 2e als ik vragen mag? :’)

Ja inderdaad :’)

@blowMyKisses
Omdat we graag wouden beginnen in verband met het vervelen in de klas…XD
Maar als je wilt kan je wel meedoen hoor:D

klik om je in te schrijven

LoveLikeWoe, was iets te snel met het afsluiten… en toen bedacht ze van… Maar ze kunnen nog wel meedoen, maar toen had ze dat andere al gepost…XD

misschien kunnen jullie wat langere stukjes schrijven? Ö

Ik heb op het inschrijf ding gereageerd, lijkt me leuk als ik nog mee kan doen :grinning:

ik hoor ashley wat vragen, ‘ja is wel oke’ ik sta op en en loop alvast naar beneden om een sigaretje te gaan roken. voor 1 bitchfight in de klas zit ik nu hier, het slaat ook allemaal nergens meer op, ik zucht diep.

@bonxlovee
Ik zou het proberen :grinning:

@supertrash
Natuurlijk kan je nog meedoen :grinning:

Ashley

Ook ik loop naar beneden en haal even snel een hand door mijn nu zwarte haren. Ik besluit dat ik verkeerd zat met mijn reactie net en loop naar Suzan toe.
“Hey, sorry van net ok… Ik ben gewoon een beetje pissed off.”
Ik haal mijn schouders even op.
“Zeg, zullen we een stukje verder lopen, ik kan hier niet smoken…”
Dat laatste fluister ik en ik kijk haar aan.

ashley komt achter me aangelopen en begint te praten, ‘oh oke nou het is al goed, en ja dan moeten we daar bij het station ergens gaan staan’ ik glimlach naar haar en loop verder.

Ashley

Ik knik een keer en loop dan met haar mee. Ik vraag me af of zij ook smoked.
“Zullen we er een delen?”
Ik kijk haar aan en hou mijn hoofd een beetje schuin.

‘ja is goed, heb je alles bij je dan? anders moeten we even richting de shop lopen’ er komt een groepje jongens aanlopen, ik gooi mn haar achterover en fluit een keer hard, en zet een leuke glimlach op. ik tik ashley aan. ‘let op’ zeg ik.
ik loop naar ze toe en ga bij ze staan.

Ashley

Ik kijk haar even verbaasd aan als ze fluit naar de jongens.
“Wat ga je doen?” vraag ik aan haar, maar ze is al weg.
Ik kijk naar haar als ze bij de jongens staat en vraag me af wat ze aan het doen is.