The Tomorrow People - TV-Serie

Net de laatste aflevering gezien, I WANT MORE :upside_down_face:

Het is wel tof nu, maar ik vind die love triangle nog steeds geen zak aan. Ze moet gewoon voor John kiezen, ghehe.

Dit. :smirk:

GIF’s :upside_down_face:

Unf, fucking sexy John. Maar ik mag hopen dat hij niets met Astrid krijgt of zo, want daar zat het ook wel een beetje naar te neigen deze aflevering…

Mehhh hoop het ook niet. Het is nu echt spannend, heb in 2 dagen even alle afleveringen bekeken :’)

Jaaaaaaaaaaaaaaaa :slightly_smiling_face: True Jackson!!! Niet van Disney volgensmij…

uppp

Ik ben na aflevering 6 geloof ik afgehaakt…

Ik vond het ook steeds saaier worden maar de laatste 2 afleveringen vond ik juist wel weer steeds spannender worden.

Ik vond de laatste aflevering zooo slecht :frowning_face:

Oowja deze serie wou ik nog zien, maar zo te lezen valt hij niet echt in de smaak? Ik ben sowieso een afhaker qua serie, het moet me wel echt vanaf de eerste aflevering boeien en is dat ook zo bij deze?

De eerste aflevering vond ik heel goed. Maar deze serie heeft nogal last van up and downs, het ene moment is het super spannend en dan is het weer harstikke saai.

Laatste episode was zo verdomde traaaaaaaaaaaaaaaaag en voorspelbaar. Lijkt CSI wel elke keer met een nieuwe bad guy / villain per episode … En dan heb ik het niet over ultra

Whaaaah de laatste 2 afleveringen waren echt spannend!

HET WAS ZO SPANNEND, IK KAN GEEN FUCKING 3 WEKEN MEER WACHTEN VOOR EEN NIEUWE AFLEVERING

Waarom is het zo dood hier? :cry:

Een paar Gif’s!

Is het de moeite om te kijken? :slightly_smiling_face: Ik lees verschillende dingen erover namelijk

Ik vind het op zich wel leuk, lekker simpel wegkijken. En ik vind John errug heet. Het idee vind ik wel grappig, ik weet niet of het zou werken als er nog zes seizoenen zouden komen, maar als je een beetje van mystery-achtige teendrama’s houdt, dan is het wel leuk (: