The Tomorrow People - TV-Serie

Ik zag hem ook altijd als Jimmy haha
Maar vind hem nu nog leuker in ttp

Zijn er al meiden die de nieuwe aflevering van gisteren hebben gezien?
Wat vond je ervan…
Ga 'm zelf vanavond kijken!!
Ik vind het iedere week leuker worden :upside_down_face:

SPOILER VOOR MENSEN DIE NOG NIET GEKEKEN HEBBEN VANDAAG
Dingdingding we have a winneeer. Voorspelling uitgekomen in aflevering 6. :pensive:

Maar ik blijf de tomorrow people echt superleuk vinden :slightly_smiling_face:

Ik heb net de nieuwe aflevering gezien!
Vond ´m heel leuk en ook interessant dat ze wat meer in gingen op het personage van Russel.

SPOILER
Ik vond het einde van de aflevering wel een beetje sneu tegenover John, want hij en Cara hebben in principe toch nog iets?

Dit is leuuuk

Haha, ik lees spoilers altijd. Why oh why? Maar het was te verwachten natuurlijk. Ik ga maar eens even de aflevering kijken dan.

Edit: oké, gezien. Wat een kuteinde. Jemig zeg.

[b][size=4pt]Ik vond het echt super raar dat ze ineens seks gingen hebben. Serieus, what the hell? En waarom zou iemand Stephen over John verkiezen? John is fucking perfectie, haha. Maar dat is mijn mening natuurlijk. :’)[/s]

^ Ik loop een paar episodes achter, maar ik heb nu echt geen zin meer om verder te kijken. :’)

Haha, gewoon doen! Stoppen halverwege een serie vind ik altijd zo’n zonde :’)

Haha ik snap wat je bedoelt ja!
Ik vond het einde ook een beetje vaag en uit het niets, maar goed we zien volgende week hoe het verder gaat.

Ik vind Stephen eerlijk gezegd leuker met die vriendin van hem, Astrid, maar dat zal voorlopig niks worden denk ik…

Haha heb ik ook weleens met series, maar als je dan weer begint met kijken, is het weer super leuk en spannend :wink:
Meestal dan :’)

Ik heb net de eerste 2 afleveringen gezien, lijkt me een leuke serie!

ja maar ik heb geen zin in nog een love triangle
en vooral niet als die gecreeërd is door julie plec
maar waarschijnlijk kijk ik wel verder hoor, mezelf kennende

Dit vind ik ook echt stom

Ja idd, ik snap wat je bedoelt.
Maar ik kijk ook altijd gewoon verder haha

Net pas de laatste aflevering gekeken, ik vind Russel echt grappig

Waarom staat de aflevering nog niet online?
En die van TVD ook al niet:(
doei vrijdagavond.

Vanwege Thanksgiving worden nieuwe afleveringen pas volgende week weer uitgezonden. Geldt voor alle Amerikaanse series.

oooh, vandaar. Dankje!

kijk hem al vanaf t begin:) zoooo verslaafd nu wachten op aflevering 8 //duurt zoo langg