The Testing Trilogy (de Test) topic

Hee GS,
Hier een topic over The Testing Trilogy (de Test in het Nederlands).
Als hier al een topic over is, zeg het me (dan kan deze natuurlijk verwijderd worden).

Waar gaat het over:
De jonge, ambitieuze Cia Vale is tot haar vreugde een van de uitverkorenen om deel te nemen aan De Test: een jaarlijks terugkerend evenement waarvoor alleen de allerbeste studenten uit de koloniën van het Verenigd Gemenebest geselecteerd worden. Zij die slagen voor De Test hebben de wereld aan hun voeten liggen en zullen klaargestoomd worden tot toekomstige leiders van hun land. Vol goede moed, maar met waarschuwingen van haar vader in haar achterhoofd, vertrekt Cia naar de hoofdstad, waar De Test zal plaatsvinden. Als blijkt dat de inhoud van de diverse beproevingen niet alleen geestelijk, maar ook fysiek het uiterste van de kandidaten vraagt, ontstaat er een onderlinge strijd tussen de deelnemers. Kan Cia de mensen die het dichtst bij haar staan wel écht vertrouwen, of is niets wat het lijkt?

Inmiddels zijn er 2 boeken uit: the testing, independent study en 17 juni komt graduation day uit. Daarnaast zijn de eerste 2 boeken ook al in het Nederlands vertaald (de Test & de Studie).

(waarom die tweede zo groot is weet ik ook niet…)

Wow dit lijkt me zo geweldig…

Is het ook! Heb beide boeken in 1 dag uitgelezen!

Ik wil het nu ook in de vakantie kijken. Maar me bieb heeft die boeken niet. en via de pc lezen is ook irritantwant we hebben geen ipad/ereader :frowning_face:(

oeh deze komt op mijn TBR lijst!

Is er niemand die de eerste 2 boeken al heeft gelezen? :frowning_face:

Hoi,
ik ben nu bezig aan De studie :wink:. Wauw wat een goed boek! Weet jij wanneer deel 3 er is? Eindelijk iemand gevonden die ze ook leest!

Ik had hier nog nooit van gehoord, maar ze lijken me erg leuk! Ze zullen op mijn to-read list komen :wink:

Ik heb deel 1 volgensmij op m’n ereader gezet maar ik ben er nog niet aan toe gekomen :grinning_face_with_smiling_eyes:

wow sorry dat ik zo laat reageer (2 maanden later, oeps) maar deel 3 is nog in de maak qua schrijven. Dus dat gaat nog even duren helaas!! :frowning_face:

Lijkt me opzich wel leuk. Maar ik ben bang dat het heel erg in herhaling zal vallen… Veel boeken lijken er op. Maar wie weet zal ik het ooit nog lezen!

Oehh, ik hoop dat mijn bieb deze boeken heeft! Ga maandag gelijk kijken. :slightly_smiling_face:

Net deel 1 uit. Wat een geweldig boek!! Kan niet wachten om in deel 2 te beginnen!

Oh wauw

Ik ga eens kijken of ik hem kan vinden
Dit genre is echt geweldig