The Shannara Chronicles [tv serie]

The Shanna Chronicles is een nieuwe serie op MTV. Eerste seizoen is gestart op 5 januari 2016 in Amerika en heeft in totaal 10 afleveringen.

Wikipedia:
Based on the best-selling fantasy book series by Terry Brooks, “The Shannara Chronicles” follows heroes in the Four Lands as they embark on a quest to stop an evil Demon army from destroying the universe. Thousands of years after the fall of humankind, the world’s fate rests on the shoulders of an unlikely trio: Elvin Princess Amberle, who dreams of a life outside of the palace walls; beautiful, wild and wily Human Rover Eretria, and half-elf Wil, who knows nothing of the great destiny that runs through his veins.

Het lijkt mij een leuke serie!

Er zijn al in totaal 4 afleveringen die je kunt kijken, tot nu toe vind ik het wel een mooie serie. Leuk verhaal en cast! Het is wel een beetje voorspelbaar maar dat heb je soms met series… Hopelijk blijft het goed!

Ik heb ook de eerste 4 afleveringen gekeken en ik vind het wel leuk, het is alleen een beetje voorspelbaar idd. Vind ook soms dat het taalgebruik niet altijd past bij de tijd en omgeving enzo, maar dit kan aan mij liggen. Het is wel eens wat anders dus ik zal het wel blijven volgen!

Ja, inderdaad. Ik blijf het ook volgen. Ben benieuwd naar de nieuwe aflevering, helaas pas 26 januari!

Vanavond (Amerika) nieuwe aflevering :upside_down_face: Heb er zin in!

jaa ik ook! :slightly_smiling_face:

Ik vond de vorige aflevering iets minder., eerlijk gezegd. Ik zag net een nieuw video op mtv fb en het ziet er allemaal wel goed uit! Hopelijk is de nieuwe aflevering morgenavond beter!

Ik zit te twijfelen, omdat ik austin butler echt geweldig vind. Maar de serie lijkt me niet geweldig

^ Wat lijkt je niet ‘‘geweldig’’ aan de serie? Het verhaal of de demons/bloedige scenes?

Deze aflevering was weer leuk! De taalgebruik vind ik wel passen bij de tijd en omgeving…’‘Thousands of years after the fall of humankind’’ Dus het speelt meer in de toekomst nadat de mensheid is uitgeroeid. Tenminste daar lijkt het wel op.

Dit lijkt me eigenlijk best een leuke serie! Nu eens kijken of ik online de afleveringen kan vinden :slightly_smiling_face:

Ik heb de eerste 2 afleveringen nu gezien. Naar mijn mening is het niets speciaals. Heeft veel voorspelbare momenten, de karakters trekken me gewoon niet. Mijn all time favourite van hbo blijft toch Boardwalk empire :upside_down_face: . Denk niet dat ik deze verder ga kijken.

Hmm nu dat ik alle afleveringen heb gezien van seizoen 1 vind ik het behoorlijk ‘‘goedkoop en zwak’’ geworden. Vooral de finale… Jammer het kan zo mooie serie zijn. Ik ben nu wel erg benieuwd na de boeken…