The Script

wa vind jij van TheScript?
en wie vind je het leukst danny ,mark of glen :face_with_raised_eyebrow:?
ik danny<3 hij is zoooo leuk<3

Wie?

ken die mensen niet, maar de liedjes zijn wel leuk.
ook al ken ik er maar2

Ik ken ze ook wel aardig. Heb een cd van ze.
Vind de muziek wel goed, alleen af en toe te soft.

ken alleen hun muziek xd

Ik vond The Script leuk, tot ik ze op Pinkpop zag. Wat een aandachtsgeile mannetjes zijn dat.

Ik vind dat ze geweldige muziek maken, ben naar hun concert geweest in Paradiso en vond het fantastisch. Op Pinkpop waren ze inderdaad wat overdreven/aandachtsgeil, maar mij gaat het om hun muziek, en niet om hun gedrag. :slightly_smiling_face:

ik vind ze wel goede muziek maken, maar het is niet iets om de hele dag naar te luisteren

Ik vind ze wel leuk

precies dit!

Inderdaad. Wat een ego heeft die Danny. Hun nummers gaan er in ieder geval niet voor niks over dat er altijd meisjes bij hem weggaan die hij vervolgens terug wil. Ik vind dat ze geweldige teksten hebben, maar Danny verpest het gewoon.

ik vind de liedjes wel geweldig, maar ik weet niet hoe ze in het echt zijn.

ze zijn wel goed.

Ik vind dat de liedjes teveel op elkaar lijken en daardoor vind ik ze saai.

Die zanger vind ik vreselijk live maar voor de rest gaat het wel. Ik zag ze pas op tv en eigenlijk vond ik ook dat ze teveel op U2 proberen te lijken. Tenminste dat leek zo.

Ik zou er nooit uit mezelf zomaar naar gaan luisteren in ieder geval.

Ik vind ze heel leuk. Heb ze 5x live gezien (heb ze in 2008 live ontdekt als voorprogramma van OneRepublic) en 2x ontmoet :slightly_smiling_face:

Zijn hele leuke gasten als je ze ontmoet, op Pinkpop vond ik Danny echt vreselijk aandachtsgeil met zijn hele tijd in de camera kijken en de voorste rij overdreven veel aandacht geven. Live is ie ook niet echt geweldig, maar ze zijn echt heel leuk dus dat vergeef ik hem. In 2008 vond ik hem beter live dan nu.

Toen ik met ze op de foto ging was Danny gek aan het doen, dus hij staat heel debiel op de foto :’)

Ik vind 3 liedjes leuk, maar de rest vind ik niet zo geweldig.

ik hou van hun muziek <3
maar die namen weet ik allemaal niet hoor xd