the script.

vinden jullie ook dat the script een concert moet komen geven in nederland !?
  • JAAA NATUURLIJK !
  • Ja zou ik wel leuk vinden.
  • Nog nooit van gehoord.
  • Nee , van mij hoeft dat niet.

0 stemmers

I LOVE THE SCRIPT EN ZE MOETEN ECHT NAAR NEDERLAND KOMEN !

Concert was in eind januari. Ik was er bij en het was echt suuuuper! :grinning: Eeeen ik zie ze weer met pinkpop yeaaah.

Ze komen ook naar Nederland…

Nog een topic…?

jaa , pinkpop ga ik denk ook heen weet nog niet zeker. maar ik wil ook graag naar concert van hun

Komen ze ook niet naar België /Duitsland ofzo? :c. Ik wil er ook ooit nog naartoe haha, volg dit even als er nog mensen reageren (aA)

ze zijn er een paar maanden geleden nog geweest. en ik was er . en het was gewelllldig.

Maar weet daarom niet of ze snel nog eens een concert komen geven…:frowning_face:
(behalve festival dingen dan)

Ze komen naar Nederland, en ze zijn pas geweest. Concert in januari was echt super!

Lol no offense, maar leef jij in een grot. 25-01-2013

Ze komen naar pinkpop maar verder denk ik dat ze pas na het 4e album gaan touren. Ze gaan deze zomer superveel festivals af, daarna denk ik weer de studio in. Anywayyy 25 januari was echt awesome :’)

Ik ben niet echt een fan van the Script, maar TS, ik raad je aan je aan te melden voor zo’n LiveNation maillijst zodat je nieuws krijgt over je favoriete artiesten en hun tours enz. En volg ze op twitter e.d., daarop worden ook concerten aangekondigd. Dan ben je sowieso op tijd voor tickets.

The Script. Een typische band die ik al jaren ken en waarvan ik het ook al jaren fijn vind om de muziek op de radio te horen. Maar waar ik simpelweg nog nooit iets van had gedownload of me in had verdiept (ook al ken ik zelfs fans, haha!). Danny had ik ook al verschillende keren voorbij zien komen in The Voice UK…

En dan maakt je wekkerradio je maandag ochtend wakker, 3fm, Giel Beelen. Hij vertelde over het concert op Pinkpop, dat iedereen z’n ex moest bellen en liet daarna “Nothing” horen. En opeens was ik om en moest ik alles van deze band weten.

Nu ben ik verslaafd en aan ze, heb ik alle albums gedownload, het hele concert gekeken van afgelopen weekend gekeken op youtube en omdat ik ruzie had met itunes zijn ze zelfs de enigste muziek die ik op het moment op mijn iphone beschik haha!

Ik baal wel super erg dat dit nu allemaal pas zo opkomt, want nu heb ik hun concert gemist begin dit jaar (ik kende genoeg mensen die geweest zijn zelfs :’)) en ik wil nu zo ontzettend graag naar een concert! Maar dat gaat nog wel even duren ben ik bang, aangezien ze de hele zomer in Amerika aan het touren zijn.

En daarnaast wil ik nog even zeggen dat Danny’s face echt een gift from heaven is. <3 :’)

25 januari :metal:

Ik wil Danny hebben.

Mag niet, wil ik al.

Nee. Ik neem hem mee in m’n rugtas. Dus duj.
omgomg ik heb hem aangeraakt omgomgomg. ok. Nee zo speciaal is het ook weer niet.

Nouuuu.
was je op Pinkpop?

Nee, huil. Had geen centjes. Wel 't concert.

Jammer dat ik ze niet heb kunnen zien op Pinkpop. They rock!