The Raw vegan Diet

Klinkt als een uitdaging. Lijkt wel op het paleo-dieet.

Haha, nee. Ik ben er wel in geïnteresseerd. Ik eet wel veganistisch en dat gaat wel hand in hand met raw eten. Ik lees veel blogs van mensen die een veganistische levensstijl volgen. Die eten over het algemeen ook best veel rauw.

Dan heb jij blijkbaar niet genoeg onderzoek gedaan naar vervangende producten voor zuivel. De stoffen die daar in zitten kun je ook uit andere plantaardige producten halen. Zuivel is in deze tijd echt niet meer nodig hoor.

reclamelink verwijderd

Sinds ik vegan eet denk ik echt dat dit heel gezond kan zijn! Maar ik denk dat eten dan wel echt een groot onderdeel van je dag wordt, dat je er dan veel mee bezig bent. Veel dingen zelf bereiden, nadenken over je voedingsstoffen, etc. Ik zie zelf niet perse het slechte in van bepaalde producten als aardappelen en rijst, dus die blijf ik eten hoor. Maar denk dat een Whole Foods Plant Based diet echt het gezondste is (de dagen dat ik zo eet voel ik me ook het beste), en rauw eten komt daar best wel bij in de buurt! Sowieso ook goed voor de planeet en diertjes enzo, dus zolang mensen maar goed op hun voedingsstoffen letten zie ik het gevaar van deze ‘trend’ niet in!