the princess bride

the princess bride, is een film, er is ook een boek van! Kortom; hij is verfilmt… gheghe

nou zoek ik dus het boek want ik ben helemaal weg van de film! Punt is alleen, dat het best wel een oud boek is, dus ik kan hem bij marktplaats, stumpel, allemaal niet vinden!

bol.com heeft hem wel, alleen dan allleen maar in de engelse versie, nou mijn vraag; weet jij toevallig wat dan de nederlandse titel zou zijn? heb al een aantal titels geprobeerd maar kom nie tbij het goede uit!

ps; ik weet niet of ik nou het goede topic onderwerp gebruik? maar ik zou neit weten waa rik het anders neer moet zetten! Dus als ik het bij het verkeerde topic heb geplaatst, excuus!

upje?x

De prinsessen bruid? ofzo.

Upje :cold_sweat:

ik ben even voor je aan het googlen geweest maar kan hem niet vinden sorry… up dus

aa ik wil hem zo graag:( maar ik kan hem bij bol.com etc alleen maar in het engels vinden!

nou denk ik wel dat het me lukt… maar het is een stuk minder makkelijk lezen!:frowning:

xx

upje dan maar!

Ik heb het ook al gegoogled en heb niets gevonden.
Maar bestaat dit boek wel in het Nederlands?

Die film heb ik ook.
Maar ik zou niet weten hoe het boek zou heten.

dat weet ik niet, er staat niets op de cover van de dvd of iets dergelijks, ik heb de schrijfer opgezocht, maar ik kan niets over een vertaling vinden!

ik ga maandag in de bieb kijken, misschien dat ik daar iets kan vinden!

op internet kan ik dus niets vinden, is dat vreemd?

Ik geloof niet dat dat boek vertaald is…
Lees hem gewoon in het Engels.

Anyway, ik houd van die film, hij is zo leuk en grappig <3
“My name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die.”

My name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die." jaaa dat vond ik zooo goed gewoon!:stuck_out_tongue:

en eigenlijk, is het enige dat westley gered heeft de woorden; “true love”

ja dat weet ik ook wel, maar engels vind ik toch een stuk moeilijker en ingewikkelder dan gewoon nederlands, en ik lees om te ontspannen zegmaar, en als ik dan in het engels moet lezen is dat niet echt ontspannent:P
xx