The Originals

Nee ik vind tyler wel leuk , maar alsnog blijft klaroline de perfecte match :slightly_smiling_face:
& ik ben ook al vanaf de eerste ontmoeting tussen ze een heeeele grote delenafan dus afgelopen seizoen was ik heel blij :flushed: maar ik vond katherine&elijah wel een apart koppel btw

Ik vond het zo zielig voor Stefan mwé :frowning_face:

Klaroline moet alsnog gebeuren. Zo.

Ben zo benieuwd naar The Originals.

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik zie ‘’ Elejah ‘’ op Tumblr:’)

Ik ship zoveel mensen met elkaar das echt niet normaal meer :’)

Haha ^^ ja ik ook:’)
Laatst zag ik ook op Tumblr dat mensen Rick & Damon shippen:’)))

Oh haha nja dat zie ik meer als een bromance dan

Ja dat wel , ik vond het ook heel zielig. Was wel blij dat delena bij elkaar kwam , maar de manier waarop was wel zielig voor stefan ook

Hahah sommige mensen zijn echt gek hé beetje homo shippen :")

Volgen die handel! Enkel jammer dat er geen Damon in zit, maar dat wordt verholpen door Elijah en Klaus :smirk:

Jaa ik ook haha

maar waar word de serie eigenlijk uitgezonden ? Anders hoop ik dat ie ook op cucirca ofzo word gezet

Ik denk gewoon zelfde zender als tvd toch?

Hmm ik hoop dat ik hem via spotweb kan downloaden

Oew, ik ga deze spin-off zeker volgen, maar wanneer wordt hij uitgezonden en ik kan die pilot niet zien? Is dat de eerste volledige aflevering?

Ik vind btw Klaus superhot!

Ik vond de backdoor pilot er niet heel belovend uitzien, maar ondanks dat ben ik toch een beetje benieuwd naar deze serie. En ik vind Haley ook wel oké eigenlijk. Maar die baby slaat inderdaad nergens op.

Ben benieuwd of het verlaten van the Original family een grote invloed zal hebben op tvd…
Hoop van niet :hammer:

Up.