Wauw, dankjewel voor je positieve reactie. Ik zal nu nog een stukje plaatsen, niet te lang, want ik snap dat dat niet erg lekker leest. Het verhaal begint nu bij het begin, alles moet nog even op gang komen, maar als je de moeite neemt om het vanaf het begin te lezen, beloof ik dat het nog heel interessant kan worden:)
Dit was allemaal een paar maanden geleden begonnen, toen haar moeder besloot de benen te nemen. Alles was in één klap weg. Isa ging werken bij een kleding winkel in het dorp. Ze moest wel, want nu haar moeder weg was moest haar vader het allemaal in zijn eentje doen en hij kon haar niet meer geven wat ze altijd zo graag had gewild. Het viel wel mee in de kledingwinkel. Isa was altijd al gek op kleding en mode, dus besloot ze dat als ze al moest werken, dat dat dan maar met iets moest zijn dat ze leuk vond.
Naast de winkel waar ze werkte was een boekenhandel. Zo werd het in ieder geval genoemd, eigenlijk verkochten ze er alleen maar mannen tijdschriften.
Toen Isa op een vrijdag haar halfuurtje pauze aan het houden was aan de achterkant van de winkel, zag ze hem naar buiten komen. Rob, de verkoopmedewerker van de winkel naast de kleding winkel. Hij glimlachte naar haar, een glimlach die ze nooit zal vergeten. Natuurlijk twijfelde Isa aan zichzelf en ging ze weer naar binnen. Waarom zou hij aandacht aan haar besteden? Hij zag er perfect uit, zo knap, zo aardig. En zij was het tegenovergestelde. Zo onaantrekkelijk, zo gesloten. Bovendien was hij minstens vier jaar ouder dan zij, hij had vast een vriendin. Iemand waarmee hij heel gelukkig was en daar zou zij niet tussen komen. Nee, dit was een hopeloze zaak.
Ook al had Isa zich voor genomen om de onbekende jongen uit haar hoofd te zetten, ze dacht toch de hele dag door aan hem. Zijn perfecte glimlach, met die kristalwitte tanden erin. Zijn diepe, magische ogen, met betoverende bruine irissen erin. Zelfs zijn haar was prachtig. Zijn bruine plukken had hij met een likje gel naar boven gewerkt. Hij bleef maar in haar hoofd zitten, maar dit zorgde er wel voor dat zij de hele dag in een goede stemming was.