The one and only

-

Wauw wat speciaal! Ik zou echt proberen contact met hem te krijgen, op een originele manier zoals ruitenwisserbriefje vind ik geniaal! :slightly_smiling_face:

Dankje! En ik hoop het ook, uiteraard :stuck_out_tongue:
Ik weet alleen niet goed wat geschreven…
En wat als het kwijt raakt of hij het weggooit, dan weet ik het niet. En zal ik me blijven afvragen wat er mee is gebeurt :stuck_out_tongue:

Oeee spannend!
Probeer hem anders eerst op een vriendschappelijke manier aan te spreken! Is minder spannend omdat hij er dan niet gelijk iets achter zal zoeken, rustig op bouwen tot geflirt :hugs:

-

Ik vind dat briefje onder de ruitenwisser juist niet zo een goed idee. Ik persoonlijk zou het raar vinden als ik ineens zo een briefje zou vinden/krijgen. Ik zou hem gewoon eens vriendelijk aanspreken (bijv: geef je hier al lang les?). Daarna is het even afwachten hoe het gesprek verloopt en misschien kun je hem daarna toevoegen op Facebook. Maar je hebt het wel uit gemaakt met je vriend? Want dat kan ik in het verhaal niet terug vinden, alleen dat je over die jongen hebt verteld.

Wauwie wel speciaal! Maar als ik het goed begrijp uit een van jou laatste zinnen is het nu uit met jou eigen vriend? Of interpreteer ik het echt zo verkeerd? :flushed:

Maargoed! Ik zou hem igg aanspreken daar. Ik las dat dat moeilijk ging maar ga je een keertje wat eerder? Ruitenwisserbriefje kan heel leuk zijn maar ligt er aan hoe hij het opvat! En je weet nooit of het aankomt…

Laat ons ajb weten hoe het gaat! Ben benieuwd! (:

-

Oke! Uhmm dan word het lastig. En wachten tot hij zelf klaar is met trainen? Of in een kantine hem aanspreken?

Ik zou hem toch gewoon dat facebook verzoek sturen en hem zeggen dat je hem weleens bij het zwembad ziet. En dat je misschien een keer met hem zou willen praten/afspreken.

-

Neeejoh! Niet doen! Het klopt dat het van 2 kanten moet komen, maar als jullie nog niet gepraat hebben dan komt het nog van 2 kanten als jullie wel gaan praten… snap jeGewoon gaan praten en niet laten gaan! Niet geschoten is altijd mis! Nee heb je ja kun je krijgen!

iemand moet de eerste stap zetten! ga ervoor!
als het echt niet lukt om hem aan te spreken, voeg hem dan gewoon toe op facebook en begin dan een gesprek over dat je hem wel eens ziet in het zwembad!

Dit zou ook nog altijd kunnen idd!

-

Awwwh leeeuk! En je moet hem niet laten lopen! Sommige jongen zijn niet zo goed in signalen opvangen zoals een lachje! Dus gewoon je stoute schoenen aan doen! Je hebt niets te verliezen!

Let us know!

Zal ik doen! :grinning:

-

-

-