The Omen (thriller) gezien ?

Heey iedereen
een vraagje:
wie heeft de film The Omen gezien?:face_with_raised_eyebrow:
Het is een Thriller en gaat over een man die een of andere belangrijke goedverdienende baan heeft blablabla en zijn vrouw wou heel graag een kind maar het werd een miskraam en zonder dat zij het wist regelde hij een ander kind waavan de moeder was omgekomen bij de bevalling
en die voeden ze nu op maar opeens pleegt hun oppas zelfmoord enzo op de verjaardag an het kind waar iedereen bij is en dan roept ze nog vrolijk kijk Damian, voor jou!
echt heeeeeeeel eng
en zoon Fotograaf/journalist gaan uitvinden van wiehet kind eigenlyk is blablabla
maaaaaaaar nu durf ik de film niet verder te kijken omdat ik echt nieeeeeeeet
tegen enge films kan
whahah, ik haat dat enge gevoel enzo en dan kan k niet slapen
maar k wilheeeeeeel graag weten wat er op het eind gebeurt(het is nu op tv btw op rtl5)
en ik heb al op internet bij filmrecensies gekeken maar nergens staat wat over het eind…
iemand???
Alvast heeeeeel erg bedankt…haha
xxxxx

ja die heb ik gezien haha.
nou die president wil dat kind uiteindelijk doden
maar hij wordt achtervolgd door al die mensen van het witte huis en blabla en dan wil hij dat kind vermoorden in die kerk en dan komen die mensen van het witte huis binnen en schieten ze de president dood.
het einde is op de begrafenis van de president en dan kijkt dat kind zo evil en dan is het afgelopen.
Het is wel ongeveer want het is alweer een tijdje geleden dat ik de film gezien heb (;
xx

Titel niet in hoofdletters

Ik heb 'm op dvd…
Maar je hebt meerdere delen ervan he!

Die lijkt me best wel goed, maar ik heb m (nog) niet gezien.
+ Titel gewijzigd, niet in hoofdletters aub !

Dat is toch in een later deel?
Want volgens mij is het juist zo aan het einde van deel 1, dat allebei z’n ouders dood zijn. En op de begrafenis van zijn ouders staat ie hand in hand met de president want daar gaat ie dan wonen aangezien hij geen ouders meer heeft.

Is wel een aantal jaren geleden dat ik de film voor het laatst gezien heb, maar volgens mij ging ie zo.

Ja gisteren gezien :wink:
Ik vind het einde stom!
Ik had echt zoiets van, dood dat kind gewoon!

ja dat zou ook kunnen, het was ook maar een gokje want het is alweer een tijdje geleden dat ik hem gezien heb dusja…

OMG
Hahahaa
Dus dan kan alsnog niemand er voor zorgen dat dat kind dood gaat:O
Hahha , jeetje ik wil hem zien maar ik vind daat zooooo eng
miss ga k het nog wel een x proberen
op www.watch-movies-link.net <goeie tip trouwens
kan je gewoon online films kijken(gratis…)en daar zag ik btw ook dat je paar delen had:O ik denk dat ik gister gwn het 1e deel heb gezien!
maar als die ouders dood zijn… dan ging tog wel die ene mrs. Baylock(nieuwe oppas) voor hem zorgen??
en hoe kwamen die mensen van het witte huis er nou weer 8ter ?:S

iemand tips voor me om te kijken?(BEHALVE: GEWOON KIJKEN xD)
Hahaha

thnx
Oja en srry voor hoofdletter dan wist ik veeel xD

xxxx

Het kind overleeft en kijkt de hele film eng of zo. Ik weet niet meer. xd
Ik vond het in ieder geval een rukfilm.

Supertoffe film!

Het kind word vermoord door een man met een masker. Zn hele wang ligt open en alles, tong eruitgerukt! Dan doet de man zn masker af, en dan blijkt dat het niet een man is, maar gewoon een supermagere vrouw met zo’n inbind-ding om haar borstkast heen! EN EN! (nu komt het) HET IS ZN MOEDER! Die vrouw die vermoord zou zijn, is dus eignelijk helemaal niet vermoord!

@LianoPiano;
waarom vermoord ze haar eigen kind nouweer?

(ikweetoudtopicmaarboeiend.)