The Model Convention

Heeyhoii , over precies een week is de TMC (een soort show waar scoutings van over de hele wereld je droom als model kunnen waarmaken).Ik ben best zenuwachtig en ik weet niet hoe ik me moet voorbereiden. Hebben jullie misschien tips of zijn er andere forums hier over stuur dan een linkje dan verwijder ik deze forum.

Ik wil eigenlijk wel heel graag gaan, maar ik heb het nog niet durven vragen aan m’n moeder :flushed: . Ik volg dit dus even…

Je kan je moeder overtuigen laat TMC website aan haar zien dat je school eerst moet afmaken, en laat modellen zien die veel hebben bereikt dankzij de TMC zoals Kiki Willems & Muna Mahamed.

Ik wil ook wel meedoen maar dan pas over 1 of 2 jaar, wanneer mijn tanden recht staan (al lang bezig met een beugel, zucht). Maar ik ben bang dat mijn ouders het niet goed vinden/willen, vooral omdat het 99 euro kost :frowning_face:.
Tips? Ik ben nu 15 dus volgend jaar 16.

Ik wil ook wel meedoen maar ik weet niet echt of ik er geschikt voor ben. :cold_sweat: Ben ook niet echt super lang.

Je kan ook kaartjes winnen, Je moet hun facebook pagina liken. Ze geven bijna elke dag een kaart weg zoals gisteren heb ik een kaartje gewonnen, en wat doen je tanden er nou aan toe kijk op tv die reclame waar de meisje altijd zegt ‘Get The London Look’ zij heeft ook een spleet tussen haar tanden en is ook een model.

Hoeveel cm ben jij ? ik ben 169 cm maar je moet gemiddeld 173 cm zijn. Ik kom dan bij de categorie ‘Special Modellen’ of als je korter bent nemen de Aziatische modellen burea’s je eerder want zij hebben vaak kortere modellen.