http://img515.imageshack.us/img515/7098/headerml.png
ik weet dat er al veel LOOKLET-contests zijn maar niet iedereen die wou, kon meedoen - daarom deze contest ^^ het is trouwens ook een alternatief voor degenen die al wilden meedoen aan een ontwerpwedstrijd maar niet konden tekenen =)
ik denk dat iedereen wel een idee heeft hoe dit te werk zal gaan, maar voor degenen :
- de site is www.looklet.com
- ik geef een bepaald thema (bv. red carpet) en het is de bedoeling dat jij een outfit samenstelt die aansluit bij het thema
- er word ook een deadline gegeven waaraan je je moet houden. als je een bepaalde rede hebt, kan het verzet worden maar laat het op tijd weten
- per opdracht hebben we 1 “verliezer” en “1 winnaar”. deze worden allebei beloond met een awardje ^^
- liefst geen reacties op andere creaties of vragen (die kan je altijd aan mij stellen of aan de jury) in het topic want da’s nogal ‘lastig’. het liefst heb ik gewoon de 10 werkjes onder elkaar zodat ik makkelijk kan zien van wie welke outfit is =]
- veel plezier!
JE KAN JE NU INSCHRIJVEN !
JURY :
1 adidasx
2 ?
3 ?
(de jury stuurt hun mening in een privébericht naar mij )
DEELNEMERS :
1 ?
2 ?
3 ?
4 ?
5 ?
6 ?
7 ?
8 ?
9 ?
10 ?
belangrijk : pas als we nog 2 juryleden en 10 deelnemers hebben gaan we van start =D