The Legend of Aang

Ik vind die serie eigelijk ook troep :cold_sweat:

Hier nog een super fan! :]
Toen het net nieuw was ging ik het echt serieus elke dag volgen, maar daarna volgde ik alles gewoon via internet in het engels. Dit vind ik persoonlijk de beste tekenfilm serie ever! Die humor en die tekenstyle zelf is zo geweldig! Ik ben nu ook bezig al die dvd’s aan te schaffen :blush:

En echt leuk dat er meerdere meiden van mijn leeftijd dit leuk vinden! Ik vind het helemaal niet zo’n kinderserie, ik hoor ook wel eens dat volwassenen het ook een leuk programma vinen. Ik kwam er laatst ook achter dat een vriendin en mijn neef het ook helemaal geweldig vinden! whaha

En ik ben nu ook bezig allemaal tekeningen van Avatar te maken ^^
En idd iedereen vind Zuko leuk! Ik ook hoor ;p zijn karakter is gewoon geniaal !

Haha, ik vind het ook wel een goede serie xD haha. Maargoed, het verslaat natuurlijk niet de meesterwerken van dragonball

Ja klopt dragonball is amazing ö

Hee dat ben ik ^

But anyway, ik denk dat ‘fans’ dit even moeten lezen:

De nieuwe Avatar-serie: The Legend of Korra

De tekenfilmserie Avatar: The Last Airbender krijgt een spin-off. De nieuwe reeks draait om Korra, een jonge meid met pit die de nieuwe Avatar is.

Avatar: The Last Airbender (niet te verwarren met de film Avatar van James Cameron) is een populaire cartoon die voor het eerst werd uitgezonden in 2005. In drie grote hoofdstukken volg je de avonturen van Aang en zijn vrienden Sokka, Katara en Toph. Samen met de vliegende bizon Appa en Momo, een maki met vleugels, trekken ze eropuit om van Aang een volleerde Avatar te maken. Dat is een soort van messias die de kracht bezit om alle elementen te beheersen en de wereld kan redden van het kwade.

Door de combinatie van oosterse vechtkunst en het fantasievolle verhaal waarin de vier elementen (aarde, vuur, lucht en water) een belangrijke rol spelen, wordt de tekenfilmserie soms verward met Japanse anime. Toch is Avatar een puur Amerikaanse creatie, bedacht door Michael DiMartino en Bryan Konietzko en geproduceerd door de Nickelodeon Animation Studios in Californië.

Nickelodeon heeft nu aangekondigd dat er aan een vervolg op de serie wordt gewerkt. Naar verluidt “iets volwassener maar met dezelfde dosis humor en avontuur.” De voorlopige titel van het project is The Legend of Korra. De spin-off speelt zich zeventig jaar na het eerste verhaal af en draait om Korra, de nieuwe Avatar.

Korra, een rebelse en onbevreesde meid van de waterstam, beheerst alle elementen behalve lucht. Op haar zoektocht om het laatste element te leren beheersen komt ze terecht in Republic City, een enorme stad die in ware steampunkstijl werd opgebouwd. Tot haar verrassing wordt de stad geplaagd door criminaliteit en dreigt er een revolutie los te barsten tegen de mensen die elementen manipuleren. Een gevaarlijke omgeving, maar gelukkig ontmoet ze Tenzin, de zoon van Aang, die haar zal leren hoe ze lucht kan bewerken.

De nieuwe tekenfilmserie wordt verwacht op Nickelodeon in 2011. Wat vinden jullie van deze aankondiging? Benieuwd naar de spin-off en had je liever een vervolg met de originele personages gezien?

http://animatie.blog.nl/files/2010/07/avatarlegendofkorrapreview.jpg

(bron: http://animatie.blog.nl/t…vatar-the-legend-of-korra maar als je ‘the legend of korra’ googelt zie je meerdere plaatsen waar dit staat)

Ik kan niet wachten =D

Dit weekend Avatar weekend (:

Btw ik had eigenlijk liever een gevolg willen zien, maar een spin-off is ook niet verkeerd :stuck_out_tongue:

Ja ik had ook liever een vervolg gehad, maar ik ben benieuwd naar deze serie haha!

haha heb gister the last airbender gezien, echt vet :grinning: !

Maar het is nu toch ook een vervolg, want het gaat verder met de zoon van Aang.

huh de zoon van aang?? wie is dat dan?
laat maar heb net het verhaal van de spin-off gelezen hierboven, wel jammer da de originele karakters dan niet meer te zien zijn, ik houd van sokka XD hij heeft heerlijk slechte humor. maarja ik ben benieuwd, als het van dezelfde kwaliteit is moet het wel goed zijn (A) en ben ik weer fan :stuck_out_tongue:

Ik houd van avatar (A) de film met echte mensen maar nog meer van de tekenfilm, echt al tot in den treure alle afleveringen gezien, afgelopen weekend weer :stuck_out_tongue:

Jammer eig. Ik vond het zo wel goed, goed verhaal en het was gewoon af. Nu gaan ze het zeker uitmelken omdat het heel populair is en dan verpest de serie wss alleen maar.

Haha ja ik vind het stiekem toch wel amusant om naar te kijken, maar ik kijk ook anime dus de grens qua tekenfilms ligt de grens niet zo heel hoog bij mij. xD

Hier ben ik ook wel beetje bang voor… maarja, we zullen het zien

Dan kan er ook wel een vervolg van DBZ komen want DBGT vond ik echt stom

Ik heb juist liever geen vervolg, want ik weet dan zeker dat het vervolg niet zo leuk zal zijn als het eerste deel. The legend of Aang is afgesloten, klaar. =)

Mwah, ik was ook wel voor een vervolg maar dit lijkt me ook wel leuk :slightly_smiling_face:

Ik vind avatar echt geweldig! De film was jammergenoeg geweldig kut! Ongelovelijk hoe slecht die film was. Geen 1 grapje (avatar is juist zo grappig), schrala karakters (vooral Aang) en het sturen van elementen ziet er niet uit! Het gaat zo traag! Ook hebben ze veel te veel in 1 film gestopt waardoor het rommelig en schraal wordt.

Verder ben ik supergeinteresseerd in die spin-off! Ik denk als ze echt doen was ze zeggen (het iets minder kinderachtig maken) het juist een hele goede serie gaat worden. Ik heb er zin in!

Ja pfff ik kijk die nu, elke tegenstander is K.O. na één stoot :pensive:
Maar goed dat is ook de reden dat hij stopte na 64 episodes.