The Legend of Aang

Ik ben benieuwd of jullie naar Avatar kijken en wat jullie ervan vinden .
Ikzelf kijk er naar als ik het tegenkom en vind het leuk !

Het is wel oke. Een soort Amerikaanse Anime, toch? Ik vind altijd Nederlandse stemmen vreselijk, maar ik vind dit soort programma’s beter dan die smaakloze programma’s die verder uitgezonden worden.

maar ik volg het niet trouw of dergelijken

Ja opzich wel leuke serie. Vooral ten opzichte van al die andere tekenfilm troep die op tv komt.

I LOVE IT
ik ben helemaal fan
ik ken iedere aflevering uit mijn hoofd
en ik ben verliefd op zuko $:

Ik vind het leuk.
En ik volg het dan ook.
en zuko is zo leeeuk. :'D

Toch wel nadat hij dat staartje van zijn hoofd haalde? (daarna werd hij veel leuker om naar te kijken :expressionless: )

Ja ik vind het ook heel leuk.
Ook omdat bij elke aflevering er één onderwerp is en de volgende aflevering meestal iets totaal anders is.

Jaaaaa toen wassie helemaaaal sexy. Maar met dat staartje, ondanks dat die heel lelijk is, vond ik hem ook al geweldig! Vanaf het begin al! Zijn karakter is echt geweldig!

Ik vind Sokka leuk :blush:

Da’s waar, het is niet erg als je een aflevering mist. Maar het blijft wel één verhaallijn, ondanks dat Zuko zich bij Aang aansluit.

Waar is Momo trouwens gebleven in de laatste afleveringen? Of ben ik echt scheel? :see_no_evil:

Neeh vind er geen hol aan eigenlijk (8

Neeeee, hij heeft alleen hele goede humor, maar leuk? En ik wil dat Katara en Zuko iets krijgen. En die May/Mey/Mei/Mee ofzoiets moet oprotten.

@whadeva
Alleen Aang vind Katara toch al leuk ?
Dan is het zielig voor Aang !
Maar opzich zijn ze wel een leuk stel.

Ja Aang vind Katara leuk en ik denk dat hun uiteindelijk ook wat krijgen want ze hadden laatst gekust he? Maar Aang is zo jong! Dus dat is niet leuk.

Hahaha, Ik kijk het heeeel vaak…
Ik vind het echt heel leuk :stuck_out_tongue: xD
Mn broertje heeft me aangestoken :stuck_out_tongue:

Ja dat is waar Aang is veeel te jong.
Aang en Taff misschien ?
Of Taff en Sokka ?
( weet niet of ik de namen goed spel )

Ja Taff en Aang! En Sokka met dingetje ehhhhm, waar die verliefd op is. En dan Katara met Zuko. En de rest moet oprotten. (: (: (: (:

Hahhah jaa xD
Uhm Sokka met die geschminkte aardemeester =)

[b]Grootste fan hiero! Ik zet om 7uur mijn wekker om avatarweekend te kijken hahaha

en het is Toph, niet Taff :wink:
[/b]

ps, ik ben DOPEFISH / verkeerde account :wink:

Okee, thanks. Ik dacht eerst Taph, maargoed.
Ik denk trouwens dat Toph te hardhandig is voor Aang. Ze is best wel een taaie.