The last Airbender.. moeite om te gaan kijken?

[i]Hey,

Ik wil morgen naar the last airbender gaan… Maar hoor er allemaal rotverhalen over…

Is het wel de moeite waard om daarheen te gaan?[/i]

een kennis van me heeft het gekeken en die vond het niet de moeite, naar zijn zegge worden alle afleveringen van de tekenfilmserie in ander halfuur gestopt, dus het gaat erg snel en er is weinig samenhang zei hij volgens mij.

Ik heb de film zelf niet gezien.

Niet als je iets van de tekenfilm terug wilt zien.

Ik vond de tekenfilm nooit leuk, maar ik vond de film wel boeiend:)

Ik wou eerst ook gaan maar omdat ik er ook best wel negatieve reacties over heb gehoord heb ik besloten niet te gaan…
Hij is sowiso niet beter dan de tekenserie omdat je daarin die geweldige gezichts uitdrukkingen en humor hebt (wat avatar zo leuk maakt).
Maargoed, ik bewaar mijn geld en gezellige avondje liever voor een andere film. (ik wil nu naar Vampiresucks, die komt volgensmij binnenkort uit! )

m’n vriend zei dat hij echt heel erg saai was

dat is niet waar want het is alleen het eerste seizoen, er komen nog twee delen net als de tekenfilmserie (boek1: water/ boek2: aarde/ boek3: vuur)
maar ik vond het wel een leuke film, alleen als je voor het 3d effect gaat zou ik niet doen, je kan net zo goed in 2d gaan kijken want erg veel 3d zit er niet in.

@ boven, ik zou echt geen geld over hebben voor vampiresucks die film is echt heel slecht (en niet grappig slecht maar gewoon bagger slecht)

Ik vond de film best wel vet. Als je de tekenfilmserie kent, weet je dat er 3 delen zijn: Boek 1; Water, boek 2; Aarde en boek 3; Vuur.
Deze film bespreek alleen boek 1. Het einde is erg open waardoor de suggestie wordt gewekt dat de andere twee boeken ook verfilmd worden.

Ik vond iedereen bijzonder goed gecast, ze leken heel erg op de tekenfilmfiguurtjes. Appa vond ik echt enorm gaaf, die lijkt ook precies. Verder is alles heel mooi gemaakt, de graphics zijn geweldig.

Het 3d voegde vrij weinig toe maarja, je hebt er niet echt last van ofzo.

Dit bovenstaande is hetzelfde als met Avatar (van de blauwe wezentjes). Het verhaal is enorm slecht (kijk hier maar), maar de graphics en vooral de techniek hoe ze de acteurs in Na’vi hebben weten om te toveren is verbazingwekkend. Avatar komt trouwens donderdag ofzo weer in een aantal bioscopen (in Den Haag, Rotterdam en Amsterdam meen ik) met 8 tot 12 minuten extra beeldmateriaal erin verwerkt.

Anyways, ik zou gewoon gaan kijken, het is best een leuke film. Ik vind het overdreven dat iedereen op internet van die slechte reviews zet. Wil je echt een slechte film zien, dan moet je Vampires Suck gaan kijken. Een zeer mislukte poging om een parodiefilm te maken met hetzelfde succes als Scary Movie. De grapjes zorgden hooguit voor een glimlach.

:slightly_smiling_face:

Ik kan me altijd doodlachen om baggerfilms xD

hmmm ik ben eergisteren geweest en ik vond t een redelijke film,
het kaartje is 10 euro (als iemand dat hier boeit xD)
en het is leuk om te kijken als je de serie kent, zoniet moet je er echt niet heen.
ik ben zon kneus dat ik heel die serie heb gekeken gnagna,
ik zou er ook heen gaan als je fan bent van jackson rathbone, godsamme lekkerding !!! de special effects van elementen sturen zijn wel echt sick, maar t verhaal is heel erg ingekort en ik irriteerde me aan dat kind wat aang speelt want die kan niet acteren haha ohjaa en nog iets,
de film hield ineens op, blijken er dus nog 3 films te komen xD dus die moet ik wel kijken, ga ik ook doen want vaak zie je dat die beter zijn,
al met al…
7tje… :wink:

Lol, Lovegoodx en ik hebben eigenlijk dezelfde reactie gegeven XD

@ asella; het enige wat ik geweldig vind in Vampires Suck, is dat ze enorm sarcastisch zijn over Twilight zelf. Becca (Bella) snakt voortdurend naar adem, terwijl ze naar de grond kijkend haar haren achter d’r oren doet.
Ook zegt de leraar bij die les zo: Ga maar naast die bleke mysterieuze jongen zitten. Jullie krijgen een hartstochtelijke relatie en hebben meteen een aparte band. Dit scheelt weer 3 boeken en een filmpromotie.
Of dat Becca (Bella) zegt: Nee, eigenlijk ben ik een vrij humorloos type, een beetje een zuurpruim.
twilight zuigt en is zwaar overrated

Ik ben er heen geweest met mn broertje,en ik vond m echt heel leuk (heb nooit de tekenfilm gezien enz. op nickelodeon)

Bij de Pathé hier betaalde ik 9,20 ofzo :stuck_out_tongue:
Om naar een film te gaan puur vanwege een acteur vind ik echt onzin, slaat nergens op. En ik denk niet dat Noah Ringer slecht acteert, ik denk dat dat aan het script/de regisseur ligt.
Er komen nog 2 boeken, want de tekenfilm bestaat uit 3 delen: Water, Aarde en Vuur. Als Aang namelijk vuur kan sturen, dan beheerst hij alles en kan hij de wereld weer veilig maken en is de serie afgelopen.

mn nicht was ook gegaan en ze vond 'm 3 keer niks :astonished:

Ik raad je zooo onwijs erg af om niet te gaan !! Ik heb hem gezien, en het is echt zonde van de tijd om die film te gaan kijken. De verhaallijn is al bekent, want het is precies hetzelfde als in de serie, ze acteren onwíjs slecht en ik irriteerde me de hele film door aan diegen die Aang speelt. Hij is namelijk onwijs lelijk. Ik raad je serieus aan om niet te gaan, ga naar VampiresSuck ofzo, die lijkt me veel leuker (daar ga ik vanavond heen) !!

Xx JoJotjuuhh <3

Die zin klopt niet :’)

Als ik jou was zou ik niet gaan, tenzij je echt helemaal fan van Avatar bent. Zoals iemand al eerder zei zijn alle afleveringen van boek 1 in de film gestopt en is hij behoorlijk onsamenhangend. Verder vond ik het acteerwerk ook echt slecht, er zat helemaal geen emotie in. En de serie is heel grappig terwijl iedereen in de film echt geen humor heeft, zelfs Sokka niet. Dus het was echt een tegenvaller voor mij, vooral omdat ik er veel van verwacht had aangezien het verhaal op zich heel leuk is (en de serie ook!).

ik zou niet gaan, ik hem vandeweek samen met een vriendin op dvd gezien en we waren alle 2 blij dat we er niets voor hebben betaald.