The Kooks

Er was (ik dacht niet dat ik die zag) nog geen The Kooks topic. Ik wilde even zeggen dat ik ze gister live heb gezien op pinkpop en het was echt super.
Waren er nog meer mensen?

Ja, ik ^^

Nee helaas niet :frowning_face:

Ik heb ze niet live gezien.
Bedankt dat je me daaraan herinnert, als je me even excuseert, ik ga nu in het hoekje van mijn kamer mezelf in slaap huilen :cry:

Ik in de HMH in november :slightly_smiling_face:

Ja vorig jaar op Rock Werchter, vond er niet veel aan maar ik hou ook niet van hun x)

Hebben ze weer concert dan?

i love them!

en ik vind hun eerst album Inside In/Inside Out nog steeds leuker dan hun tweedie, Konk. -die van vorig jaar-
ik hou van seaside, naive & jackie bit tits.

Ik kon ze helaas niet live @ pinkpop zien, wan tik mocht niet van mn ouders. -bynja toetsweek enzo-

Jaaa ik heb ze gister ook gezien! Was echt super awesome :3
Haha, was het jullie (degenen die er ook waren) ook opgevallen dat er steeds hetzelfde meisje werd gefilmd, zwart haar/roze lipstick? x)

Ja haha, echt wel drie keer in 1 minuut. Maarja, het was super tof!

Parkpop 2006<3 Daar waren ze ook

Ik vind dien Paul Garred echt iets speciaals hebben trouwens :woman_student:

Ik heb ze gisteren op Pinkpop gezien!
GEWELDIG.
En 2 jaar geleden ook ^^

Ik heb ze gister ook gezien:D, op tv…
Ouders, te jong, enzovoort dus pinkpop zat er niet in dit jaar…

Wat erg eigenlijk dat er hier nog geen topic over was!

Ik heb ze jammer genoeg niet live gezien maar ik zat aan de televisie gekluisterd, haha. Ik ben al heel lang fan van the Kooks dus dit topic is zéér welkom, haha.

Ik heb ook een handtekening van hun whaaaaa!!
Ben super blij… :slightly_smiling_face: haha

Vorig jaar live gezien op Pinkpop! Was echt een gaaf optreden, hij wilde het publiek inspringen en we stonden vooraan (wel een uur gewacht, maar het was top!) Dit jaar kon ik niet naar Pinkpop, me broer ging trouwen (wat ook leuk was:P)!!

1e album vond ik ook veel beter! Heb ze alle 2:)

Vorig jaar(2008) waren ze niet op pinkpop, het jaar daarvoor(2007) wel;). Vind inside in/inside out ook leuker dan Konk maar je kunt horen dat Konk een betere cd is en veel meer over nagedacht. Maar op de eerste cd staan veel leukere liedjes!

Ja, klopt sorry! IN 2007 was dat!