The King's Speech

Ik ga volgende week naar The King’s Speech met mijn moeder.
Heeft iemand hem al gezien en zo ja: was-ie leuk? (:

http://www.fullmoviestreamingonlinefree.info/wp-content/uploads/2010/11/The_Kings_Speech_Movie.jpg

Ik ben er eergisteren naartoe geweest. Is een redelijk serieuze film maar ontzettend goed geacteerd. Ik stotter zelf ook en het was zo goed geacteerd dat ik de spanning meevoelde, haha. Zoals ik al zei, mooie film maar wel aan de serieuze kant. Er zit af en toe wel wat humor in.

Nog niet gezien, maar hij lijkt me ontzettend goed!

Oh, en Wormtail en Dumbledore spelen er ook in. xD

Ik heb m gezien
Beetje saai :flushed:

Ik wil hem ook zieeen! Als het goed is wint de hoofdrolspeler Colin Firth vanavond een Oscar. (:

Volgens mij is dat een keigoeie film, maar ik ben bang dat ik als ik hem ga kijken, ik aan een test van Engels moet denken :’) Dat heb ik namelijk al de hele week als ik er reclame van zie :’)
(We kregen de trailer en moesten dan supermoeilijke vragen beantwoorden, bv. wie is de producer, welk ‘gebrek’ heeft die, … 't Hoogste van de klas was een 6, dat zegt wel genoeg…)
Ik ga hem denk ik wel kijken, in de vakantie ofzo.

Hij lijkt me wel leuk. En Colin Firth speelt erin, dus dan zit het goed :slightly_smiling_face:

Volgens mij is-ie goed hoor. Hij heeft zoveel awards gewonnen :stuck_out_tongue:

Lijkt me heel interessant

Oké. (:
Ben benieuwd!

Echt, echt, écht geweldig. Wel een beetje zwaar en lang maar het is het allemaal waard!

Oké, gelukkig. (:

iemand enig idee wat voor scenario dit is, moest ik voor ckv weten!

Is ene hele goede film echt aan te raden.

edit: ooh oud topic. :’)

Captain Barbossa! Ik wil 'm nog een keertje zien, lijkt me een geweldige film.

Ik vond hem niet heel fantastisch eigenlijk. Maar wel leuk.
Er zijn films waar ik veel enthousiaster over ben, deze had iets minder diepgang of zo.
Eigenlijk heb ik hem ook alleen maar gezien omdat mijn moeder er graag heen wou en hij beter scheen te zijn dan Black Swan (daar wou ik heen), dus niet echt omdat ik hem zelf zo graag wou zien :’)