the impossible quiz (voor verveelde mensen)

Deze quiz is een beetje rare quiz, het is geen serieuze quiz :stuck_out_tongue_winking_eye:
Het is in het engels btw.Plaats hoever je bent gekomen!
http://www.addictinggames…mes/theimpossiblequiz.jsp
veel plezier xxx

Oké dan.

Hij is inderdaad impossible

wat n irritante quiz :’) ik blijf hem wel steeds opnieuw spelen -_____-

^ ja dat had ik ook :’)

Ik kan m niet doen op m’n ipod (:

Grr wat een stomding.

Omg. Dat ding had ik op m’n ipod. Ik ben dr DRIE uur mee bezig geweest en toen had 'k 'm :")
Nouja, ik verveelde me in de bus en op 'n verjaardag, hihi.

Oh, de helft weet ik nog :"). Gewoon dom denken.

hahaha geweldig, ben er al een tijd mee bezig, wat een drama

dit is nog leuker ;p
http://www.kongregate.com/games/Eggy/the-unfair-platformer

hmmm… wat te doen bij vraag 8? met dat search? xd

dan moet je klikken op: yes!

Deze webpagina is niet beschikbaar
The server at www.addictinggames.com can’t be found, because the DNS lookup failed. DNS is the web service that translates a website’s name to its Internet address. This error is most often caused by having no connection to the Internet or a misconfigured network. It can also be caused by an unresponsive DNS server or a firewall preventing Google Chrome from accessing the network.
Hier zijn enkele suggesties:
Reload this web page later.
Check your Internet connection. Reboot any routers, modems, or other network devices you may be using.
Controleer uw DNS-instellingen. Neem contact op met uw netwerkbeheerder als u niet zeker weet wat dit betekent.
Try disabling network prediction by following these steps: Go to Wrench menu > Opties > Geavanceerde opties and deselect “Netwerkacties voorspellen om de laadprestaties van pagina’s te verbeteren.” If this does not resolve the issue, we recommend selecting this option again for improved performance.
Try adding Google Chrome as a permitted program in your firewall or antivirus software’s settings. If it is already a permitted program, try deleting it from the list of permitted programs and adding it again.
If you use a proxy server, check your proxy settings or check with your network administrator to make sure the proxy server is working.
If you don’t believe you should be using a proxy server, try the following steps: Go to Wrench menu > Options > Under the Hood > Change proxy settings > LAN Settings and deselect “Use a proxy server for your LAN.”
Fout 105 (net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED): Kan het DNS-adres van de server niet oplossen.

Dit is zo irritant, ik heb dat de hele tijd eh ._.

O hebbes :grinning: ben al bij vraag 18

hahaha die is leuk! Maar ik kom steeds niet verder dan die “click on the smallest” ofzoiets vraag :’)

wat een kutspel xd

gehaald tot 33 nu geen zin meer xd

Dit is verslavend. :’(