The Hillywood Show

The Hillywood Show is een groep mensen die op professionele wijze bekende films en series nabootst. Dit doen zij al enkele jaren.

Bekende films zoals Twilight (alle delen), Harry Potter en Pirates of zijn al door hen nagedaan.

Tekst van hun website:
[i]The Hillywood Show® is the brainchild of internet celebrities, comedy sister duo Hilly & Hannah Hindi. Each parody features song & dance parodies of blockbuster films such as The Hobbit, wilight along with popular TV shows & celebrities such as Doctor Who, & Lady Gaga! Their incredible costumes & makeup would impress even the most seasoned cast member! With over 100,000,000 views The Hillywood Show® continues to grow! Two sisters creating everything with just one camera!

The Hillywood Show® has been recognized by BBC AMERICA, CAST MEMBERS FROM DOCTOR WHO, LADY GAGA, PSY, IAN SOMERHALDER, NINA DOBREV, PAUL WESLEY, TERESA PALMER, THE CAST OF THE TWILIGHT SAGA, MTV, RYAN SEACREST and more!
[/i]

Het leek me wel leuk om hier de leukste ‘parodies’ te delen enzo (:

Lord of the Rings: The Lord Of The Rings: Let it Go Parody by The Hillywood Show® - YouTube

The walking Dead: The Walking Dead Parody by The Hillywood Show® - YouTube

Dokter Who: Doctor Who Parody by The Hillywood Show® - YouTube

Pirates of the Carribean: Pirates of the Caribbean Parody by The Hillywood Show® - YouTube

Warm bodies: Warm Bodies Parody by The Hillywood Show® - YouTube

Breaking Dawn part 2: Breaking Dawn Part 2 Parody by The Hillywood Show® - YouTube

The Hobbit: The Hobbit: An Unexpected Parody by The Hillywood Show® - YouTube

Harry Potter friday parody: Harry Potter Friday Parody by The Hillywood Show® - YouTube

• Er staan natuurlijk nog veel meer filmpjes op hun kanaal, dit zijn er slechts een paar.

Aah ik keek dat vroeger zo vaak he haha. Jeugdsentiment dit.

Jaaaaa mijn favoriete youtube-account! Ik vind vooral hun Doctor Who en Lord of the Rings parodies super. De combo van LOTR en Frozen is echt heel goed bedacht en nog beter uitgewerkt!

Haha, ik nu nog steeds!
Blijft leuk :grinning:

Ik vind de choreografie van So do you think you’re a wizard zo gaaf :grinning: Harry Potter - So You Think You're a Wizard by The Hillywood Show® - YouTube

Supernatural parody staat online: Supernatural Parody by The Hillywood Show® - YouTube

Hillywood show is super leuk! Zijn echt 2 hele leuke vrouwen. Ik vind de choreografie echt geweldig.

Oh god ja die is zo geweldig. De acteurs van Supernatural deden zelfs mee!! <3
Ik vind al hun parodieën prachtig. Ook de Twilight parodieën vind ik hilarisch

:grinning_face_with_smiling_eyes:

hahahhahahhaa die ‘Edward’ gif, jezus :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dikke up!

Ze komen naar de Dutch Comic Con :grinning: aaaah

Ik vind hun Doctor Who parody echt zó geweldig!

Ben nog steeds helemaal happy dat ze naar NL komen :bowing_man:

Whaaaaahh!! Ik vind hun Hobbit parody GE-WEL-DIG! Ik ben zo erg blij dat ze naar Nederland komen! :bowing_man: X