The Hills, The City ALLES online kijken met HOTSPOTSHIELD!!!

Ik heb een ontdekking gedaan! misschien loop ik wel achter en weten jullie het allang! maar als je HotSpotShield download… gewoon ff googlen. en dat aanzet. dan verbergt dit ding je IP adres en kan MTV.COM er niet achter komen dat je niet in Amerika woont! zo kun je dus gewoon The Hills en The City en Jersey Shore en allllll die programmas kijken! ook op CWTV.COM waar dus gossip girl en all die leuke series op komen kan je dan ook kijken…

WHOEHOEEEE hier een linkje naar die pagina.

je computer word er wel een beetje trager van als je het aan hebt staan. en ook krijg je bovenin een advertentie te zien…deze kan je overigens gewoon wegklikken! ook opent er bij elke nieuwe pagina een advertorial pagina… mjaa ik neem dit op de koop toe…want het heeft zoveel voordelen:D

nou doei:D

http://www.hotspotshield.com/ is gewoon gratis btw. en nee dit is geen reclame… misschien lijkt het zo maar ik ben zo blij met deze ontdekking:D:DD:D:D:

Upje voor mezelf dan maar! Ik denk dat veel mensen blij zijn als ze dit lezen:D

Dat kun je toch ook gewoon op mtv.com kijken? xd

Haha nee soms zegt ie " This service is currently unavailable for viewers in your region"

maar dit is soms! en net als gossip girl enzo kan je hiermee ook op cwtv.com kijken. dus is wel fijn.

chill! ik zoek al de hele tijd naar links voor the city om te kijken met megavideo, maar seizoen 2 is onvindbaar…maar ik download liever geen dingen, zeker niet als ze mn laptop langzaam maken.
but thanks for sharing!

Jaa snap ik! Ik doe het liever ook niet. Gooi het ook gewoon weg als ik gezien heb wat ik wil zien. Maar hij is alleen maar langzaam op het moment dat ie aanstaat. als je hem uit hebt staan… en rechts onderin ook op EXIT drukt heb je nergens last van. Heb net trouwens ontdekt dat je ook op Youtube filmpjes kan kijken waarbij normaal een melding komt dat je die niet mag zien in jouw land. nieuwe amerikaanse liedjes ofzo…

xx

Ik kijk het altijd op tvshack.net of op megavideo…