The Hills stopt!

Lauren Conrad stopt met The Hills
Uitgegeven: 6 maart 2009 12:43
Laatst gewijzigd: 6 maart 2009 12:43

AMSTERDAM - Lauren Conrad stopt met The Hills, de realityserie waarin haar leven centraal staat. Dat heeft producent Liz Gately van de MTV-show bevestigd.

De 23-jarige Amerikaanse socialite houdt ermee op na het vijfde seizoen, dat 30 maart van start gaat.

Volgens Gately wil Conrad zich richten op de toekomst en kijkt ze uit naar een leven met meer privacy. Ze wordt al sinds 2004 gevolgd door camera’s.

Aanvankelijk was dit voor de serie Laguna Beach, over een groepje jongeren in deze badplaats in Californië. In 2006 volgde de spin-off The Hills Lauren naar Los Angeles, waar ze ging werken bij het modeblad Teen Vogue.

bron: http://www.nu.nl/achterkl…-stopt-met-the-hills.html

dit is fuckedop.
ik wil meer hills!
maja, maakt niet uit.
dan volgen we ‘The City’ wel

Jammer!

NOOO, ik wil een dvd box.

oh god de wereld vergaat

nouhou
the hills is zo leuk.

Gelukkig.
Wat een afgrijselijk kutprogramma.

in amerika zijn ze al besig met t 5e seizoen van the hills kijk maar op de voorpagina van girlscene dan kan je ook de trailer bekijken :relieved:

mooi.

is de hills nou allemaal geacteerd of is het nou reality?? ik weet het echt niet
?S

Dat werd tijd zeg.
Die serie gaat echt helemaal nergens over.

Eindelijk.
Wat een vreselijk progamma.

Ik vind het toch dom

de hills is een reality serie, maar veel is ook wel geacteerd denk ik hoor, in ieder geval overdreven.

The hills is een geacteerde reality show… maarja ik kijk er niet echt naar dus het boeit me niet xD

Ik kijk het niet… het is bijna allemaal nep

NOO ! wat jammer !!
maar nu komt wel ‘‘THE CITTY’’
en daar speelt whitney in :grinning:

xx

nouja, dan kijk ik wel naar the city
ik vind whitney eigenlijk veel leuker.
maar the hills is ook wel leuk, ben
benieuwd hoe het afloopt met heidi&lauren…

ja the hills heeft nu wel lang genoeg geduurt.
tyd voor iets nieuws; the city. whitneeeeey ««3
maar ik wil nog wel zien hoe 't afloopt met Lauren en Heidi.
x

Carecakes.

Waarschijnlijk hebben de schrijvers van de serie geen inspiratie meer voor hun gescripte drama ofzo.