The Hills stopt na zevende seizoen

‘The Hills’ stopt na zevende seizoen
De avonturen van de rijke Hollywoodkids in ‘The Hills’ lopen ten einde. De realitysoap van MTV met Heidi Montag en Audrina Patridge stopt na zeven seizoenen.
‘The Hills’ stopt na zevende seizoen
(Novum) - De avonturen van de rijke Hollywoodkids in ‘The Hills’ lopen ten einde. De realitysoap van MTV stopt na zeven seizoenen. Dat heeft een woordvoerder van MTV bevestigd aan entertainmentwebsite E! Online.

“Ik denk dat ze hun verhaal hebben verteld over het vinden van jezelf in Los Angeles”, meent de bedenker van de serie. “Veel van die jongeren hebben zichzelf gevonden en zijn carrières begonnen en andere paden ingeslagen.”

De serie maakte gezichten als Lauren Conrad, Heidi Montag en Audrina Patridge bekend. Conrad zei de serie al eerder gedag, omdat ze de camera’s in haar leven zat was. In Nederland wordt momenteel het vijfde seizoen uitgezonden.

Pff werd tijd ook.

Audrina krijgt haar eigen serie. Wordt waarschijnlijk zoiets als The Hills dus jaa… Weer hetzelfde gedoe op tv :stuck_out_tongue: Hoewel ik het wel grappig vind om te zien hoor :wink:

Vind het toch niks meer aan zonder LC… dus ik heb er geen moeite mee dat het stopt :slightly_smiling_face:

nee inderdaad ik kijk het nu ook bijna niet meer nu Lauren er niet meer in zit…

Best jammer, maar vond het eigenlijk toch al niet meer zo leuk nu lauren conrad er uit is, die kristin boeit me gewoon niet ofz.

hahaha ze praten net alsof er ECHT een moraal in the hills zit, grappig!
maar wel jammer een beetje, aangezien het leuk is om te kijken als het vies weer is

hmm, ik ga het niet extreem missen ofzo…

Jammer xD Nja volgde het toch niet echt.

Ik vind dat ze al hadden moeten stoppen nadat Lauren er mee stopte. Het ging eigenlijk over haar en daarna was het toch niet leuk meer… dus eigenlijk vind ik het niet zo erg.

Het was toch al niet leuk meer toen Lauren stopte. Die Kristin is echt een stom kind.

Het was met Lauren veel leuker, maar ik vind het toch wel jammer dat het dan gaat stoppen.