The Haunting in Connecticut

Donderdag 30 april komt The Haunting In Connecticut uit in de bios, lijkt me wel een spannende film. Hieronder een stukje waar de film over gaat.

'The Haunting In Connecticut vertelt het huiveringwekkende verhaal van de werkelijk bestaande familie Campbell en hun confrontatie met duistere krachten.

Wanneer Matt, de zoon van Sara en Peter, ernstig ziek wordt is het gezin genoodzaakt naar Connecticut te verhuizen voor zijn behandeling. De familie probeert zich te aarden in hun nieuwe onderkomen als Matt bezeten raakt door paranormale verschijnselen. Het Victoriaanse huis dat ze betrekken, blijkt een oud mortuarium met een bovennatuurlijk verleden. In een wanhopige poging haar dierbaren te redden wendt Sara zich tot een eigenaardige priester die het kwaad lijkt te bezweren. Tot Matt’s conditie plots verslechtert en het gezin in levensgevaar raakt.’

http://www.youtube.com/watch?v=MRJA3lN0xCQ

Oew, die lijkt me echt heel erg tof! Zag er op YouTube al stukjes van en gister op tv ook ineens. Alleen even kijken wie ik zo gek krijg om mee te gaan met me… :relieved:

Lijkt me echt een gave film!

Ik dacht eerst dat dit topic over het programma “a Haunting” ging van Discovery Channel :wink: Als je dit een boeiend onderwerp vind moet je dat maar eens gaan kijken op youtube, zijn allemaal waargebeurde verhalen

Klopt ja en er zijn is ook die serie op Discovery die vanalles qua waargebeurde verhalen heeft enzo. Erg interessant moet ik zeggen en maakt me alleen maar nieuwsgieriger naar de film… :stuck_out_tongue:

Oe, ik wil die serie ook weleens zien op Discovery.
Alleen ik hou niet van dit soort films, ookal lijkt ie me wel spannend.

die wil ik zekeerweten wel zien =D

Bohhh, die reclame heb ik echt te vaak gezien.

De honting in konettikut

hahaha ja wil hem ook erg graag zien, maar ben bang dat ik dan niet slaap :stuck_out_tongue: hehe

ik was ook een groooot fan van A Haunting op Discovery… daar bleef ik speciaal voor op :stuck_out_tongue:

Ik heb m gezien en is echt tof! Wel eng soms, maar vond m echt supertof. :slightly_smiling_face:

Ja die wil ik zeker wel zien.
Ik heb wel wat met enge films.

:sw:

Hij is zoooo tof! :dancing_women:

Die wil ik zien

downloading right now *wenkbrouwwiebel*
die trailer ziet er vet uit, ik hou van enge films al vind ik geestenfilms altijd toch wat creepy xD vooral waarin bijv. om 02:45 iets engs gebeurd hah

Downloaden? :astonished:
Je moet m in de bios gaan kijken joh. Nog mooier met allem geluiden enzo die van achter komen enzo…

^ mag ik waarschijnlijk niet, ben 14 xD

en ik download alles want ik kan nooit wachten tot het in bios komt én het is gratis n.n’
nog 30% en hij is klaar =D

Waar kan je hem downloaden?
Of doe je dat gewoon via limewire ofzo?
Ik wil hem ook zien namelijk, maar ik vind het zonde om nóg een keer naar de bios te gaan.

torrents =)
je moet programma hebben; utorrent of bittorent zijn het handigst
www.thepiratebay.org > zoek; the haunting in connecticut dutch > openen
dan opent ie in utorrent, map uitkiezen en dan op ok klikken en dan gaat ie downloaden. :cold_sweat:

OKe, heel erg bedankt!
ik had volgens mij ooit utorrent, maar ik dacht dat er een virus bij zat dus ik heb em verwijderd xd.
Maar die van mij download nu via limewire zie ik, dus dat kan ook, dan hoef je utorrent niet te downloaden(:

^ oja limewire kan ook vergat ik te zeggen omdat dat bij mij al 2 jaar kapot en megasloom is ofzo :’)
yeah nog 8% haha

Wow, die lijkt me gaaf:O Moet hem maar eens samen met mijn vriend gaan kijken(A)