'The Fault In Our Stars' topic! (film)

Hee meiden,
ik dacht dat er nog geen topic was over de film ‘The Fault In Our Stars’.
Als dat wel zo is mag hier uiteraard een slotje op.

[i]The Fault In Our Stars is een verfilming van het gelijknamige boek van John Green. Hieronder de beschrijving van biosagenda.

Hazel en Gus zijn bijzondere tieners die een hekel hebben aan alles wat gewoon is. Ze vinden elkaar in de voorkeur voor cynische humor en ze zijn stapelgek op elkaar. Hun relatie ontstond nadat ze elkaar hebben ontmoet op een praatgroep voor kankerpatiënten.

Hazel wordt gespeeld door Shailene Woodley. Gus door Ansel Elgort. De moeder van Hazel wordt gespeeld door Laura Dern, en de regisseur van deze prachtige film is Josh Boone.[/i]

Ikzelf vond het echt een prachtige film, en ik heb nog nooit zo hard gehuild bij een film haha.

Heb jij de film al gezien? En zoja, wat vond je ervan?

Ga maar eens naar het Media, film en televisie-subforum naar het John Green-topic! :slightly_smiling_face:

@AbsolutelyChuffed, die had ik inderdaad al wel gezien alleen volgens mij ging dat meer over John Green en zijn boeken in het algemeen. Maar ik kan het mis hebben!

In het John Green topic gaat het over John Green. Ja, het gaat inderdaad veel om zijn boeken maar ook de film wordt er ook veel besproken.

Ik huilde zo hard

Er is een algemeen topic voor hem omdat daar alles besproken kan worden. Dus ook de film, en het boek.
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-almachtige-john-green-topic-280312.0.html

Slotje dus (: