The Face

ik dacht dat het een nieuw nederlands programma was?

Ik heb het ook gekeken, vind het opzich wel een leuk programma. Ik hoop dat iig Chelsey wint, mijn favoriet. :slightly_smiling_face:

Ik vond het wel leuk! Ze stuurden wel de verkeerden naar huis.
Nu ben ik maar voor Anne en Jordy (’;

Zeker weten de beste uitspraak van die uitzending: The face: ‘Je mag wel even sporten met je onderstel, het ziet er een beetje asperge-achtig uit.’

Ik vond het echt een raar programma. Hoewel ik normaal modellenprogramma’s heel leuk vind. En ik vind Sylvie van der Vaart heel vervelend als presentatrice :’)

Ik vind Sylvie juist wel leuk!
Die coaches vind ik niks.

JORDY (ll’)

Ik vind Sylvie ook wel oke, alleen dr stem is irritant… En ik vind Mark Cox als enige van de coaches leuk ;o

Ik vind het wel grappig, omdat het zo amateuristisch is. Holland’s Next Topmodel vind ik veel professioneler overkomen. Overigens vind ik dat Sylvie heel nep overkomt als presentatrice.

Ik vond het leuk, maar heb wel een maar.
Het ordinaire gedoe staat me tegen. Zo is het net Cherso.
Dat haalt de professionaliteit eraf.
Maar ben benieuwd, concept is best okee.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik had verwacht dat het een flop zou worden, maar ik vond de eerste aflevering eigenlijk best wel leuk.

Vanavond weer! (:

Vind het echt heel leuk (:

Jeej het is alweer maandag avond!
ik ben zo benieuwd wat er vanavond weer gaat gebeuren!

Hebben jullie gehoord van die John van de Face? Ik kende hem persoonlijk, ging wel eens met hem om en het is echt een sukkel.

.

Ik vind zulke programma’s altijd een beetje overdreven, maar wel leuk om te kijken als ik niets beters te doen heb…

Ik las het net van John, echt raar, want was best wel van hem onder de indruk bij the face!

Ik heb me kapot geeergerd aan Silvie, Frederique en Olcay. Wat kwam alles ontzettend ingestudeerd en gespeeld over! Het concept is best oke, maar ik vond het inderdaad nogal onprofesioneel overkomen. Ik heb nu trouwens al een hekel aan die Sharona ofzo. Bah wat een ordinaire del. Sorry kan er niks meer van maken. Ik vind Pluk en Jordy echt ontzettend leuke jongens en van de meiden vind ik Janine en Saskia het leukst=)
Wat was er trouwens met John?

Dit dus:
[i]Model John van The Face opgepakt
maandag 05 maart 2012 | 19:45 | Laatst bijgewerkt op: maandag 05 maart 2012 | 19:46

De politie Gelderland-Midden heeft zondag de 19-jarige John, deelnemer van de modellenwedstrijd The Face, opgepakt voor huiselijk geweld. Dat meldt RTL Boulevard.

Toen John zijn computer vastliep, heeft hij zijn moeder bij de keel gegrepen en haar geslagen. Daarna vernielde hij ook nog een deur in huis. De jongen werd hierop meegenomen naar het bureau. Het model is sinds maandagmiddag weer op vrije voeten, maar hij blijft wel verdachte.

RTL, de maker van het programma The Face, heeft inmiddels aan Boulevard bevestigd dat het inderdaad om John gaat. “Wij schrikken hiervan”, reageren zij. “Het programma is al opgenomen en wij distantiëren ons hiervan.”

Het modellenprogramma wordt gepresenteerd door Sylvie van der Vaart en is sinds 27 februari iedere maandagavond op de buis. [/i]

Ik vond het leuk, niet zo standaard, zo zie je in ieder geval hoe het echte wereldje er aan toe gaat. vanavond weer kijken