The Face

The Face is een nieuw soort modellenwedstrijd. Allereerst doen zowel vrouwelijke als mannelijke modellen mee. Bovendien zijn het geen beginners, ze hebben al ruim ervaring als model. In The Face zitten de modellen in een team dat begeleidt wordt door een coach uit het vak. Deze professionals staan de deelnemers met raad en daad terzijde. Presentatie is in handen van Sylvie van der Vaart.

De vier coaches selecteren in de eerste aflevering vijf modellen naar keus uit 30 vrouwelijke en 30 mannelijke modellen. Uiteindelijk mag elke coach met vier modellen de wedstrijd starten. De twee vrouwelijke coaches, Frederique van der Wal en Olcay Gulsen nemen de meisjes onder hun hoede. Modefotograaf Philip Riches en het internationaal doorgebroken model Mark Cox begeleiden de jongens.
Deze in totaal zestien modellen, verdeeld over vier teams, gaan vanaf aflevering twee samen in één huis. De wedstrijd kan dan van start!

The face is elke maandag om 20.30 op RTL5 te zien.

Ik vond het mwha.

^ Ik ook wel, maar vind het ook wel weer leuk dat er nu mannen bij zitten

Ik vond het wel leuk! Maar jammer dat dat ene meisje met haar rode haar weg moest

Ik het een beetje een amateur programma, maar oke…

Ik vond het wel leuk (:

Ik vond het opzich wel leuk. En Mark Cox is ook heel erg leuk, haha :grinning:

Ik vond het ook wel leuk :slightly_smiling_face:

En die ene jongen met die lolly, geweldig :’)

Ik vind het juist wel professioneel!

Echt een ge-weldig programma! Echt, ik lachte me soms rot!

De meeste modellen falen ontzettend hard. Ik citeer: ‘‘How old are you?’’ - ‘‘Yes I’m fine.’’
Al vind ik het wel een nice programma op zich xd.

is het op rtl gemist?

Ik vind Chelsey trouwens wel een mooi model (:

Ik ben het nu aan het terug kijken, ik ben benieuwd.

Ik vond het wel oké. Vind sommige kandidaten een beetje ‘‘low niveau’’ en de presentators ook niet bepaald denderend, maargoed. Chelsey is wel mijn favoriet. en die Mark Cox mag er ook wel wezen haha.

en met low niveau bedoel ik dat ze niet bepaald volwassen en wijs overkomen…

Wel een leuk programma opzich.
Maar ik dacht altijd dat modellen wel een paar woordjes Engels moesten kunnen spreken…

Hahaha, dat stukje bij die Mark is echt grappig.

SUPERLEUK programma!

Vond het echt heeel leuk,
en heb me kapot gelachen om die ene jongen wat geen engels kan! hahaha

Jammer dat Tim eruit moest :frowning_face: Vond hem het leukst.

^ dat snapte ik nou niet, waarom moest hij eruit? Hij had toch de casting gewonnen? ;o