The Color Run

Had net een reclame op tv gezien ‘The Color Run’ leek me zo chique dat ik denkelijk ook mee ga doen! :upside_down_face:
Je kan mee rennen in:
-Zwolle
-Amsterdam
-Utrecht

Zelf woon ik in Maastricht dus is dat wel een heel eindje… Stel dat ik mee deed ging ik mee rennen in Utrecht. Is nog niet helemaal zeker vanwege de afstand. Het is totaal niet belangrijk als je nu snel of langzaam bent, het gaat vooral om het doel van the color run. Dat is geld inzamelen voor een goed doel. (Je kan het zelf opzoeken op www.thecolorrun.com) De inschrijving kost €29,50 maar dan krijg je wel een wit shirt, zweetband, tijdelijke tattoos& eigen zakje kleurenpoeder aan de finish.

Letterlijk gekopieert: Na de finish nodigen we je graag uit op het Color Run feest waar we samen met de DJ en MC zullen aftellen naar een massaal gooi moment wat een fantastische kleurenwolk veroorzaakt! Je eigen kleurenpoederzakje tot dit moment bewaren is absoluut de moeite waard! Daarnaast zullen we tijdens het feestje diverse leuke The Color Run™ ‘goodies’ weggeven.

Kortom, Lijkt je het niet super leuk om ook mee te doen?
De voordelen:

• Je rend voor het goede doel
  • bent gezond bezig doormiddel van sporten.
  • een hele leuke ervaring.
  • Gezellig
  • Leuk voor met vrienden te doen

Gaan jullie ook mee rennen?

Mij lijkt het super leuk! Ik woon zelf in midden-limburg dus is ook nog een eind. Maargoed, er is hier al een topic over!
http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/the-color-run-26-mei-2013-268510.0.html

topic titel zegt 26 mei maar ondertussen gaat het ook al over andere data/steden

Lijkt me mega gaaf, maar ik heb absoluut een hele slechte conditie