The Color Run 26 mei 2013

Ik had hier nog geen topic over gezien, maar ik ben ontzettend enthousiast en hartstikke blij dat ie in Nederland komt! Wie doen er allemaal mee? :slightly_smiling_face: Of doet er iemand mee aan een color rain die in zwolle komt? Er kwam er dacht ik ook nog een in Vlissingen en een in Breda. Maar de ‘officiele’ is dus in Amsterdam. Deel hier al je nieuwtjes, info, leuke weetjes en dingen over de Color Run! Who’s in?:grinning:

Wat is de Color Run?
De Color Run is een hardloop ‘wedstrijd’ waarbij je 5 km loopt. Het wordt niet getimed, want het gaat om de fun en niet om hoe snel je bent. Het idee is dat je begint met een wit shirt en dan eindigt in allerlei kleuren. Er wordt namelijk allemaal poederachtige kleurstof over je heen gegooid en het is gewoon een groot hardloopfeest. Het is onwijs gaaf en wereldwijd bekend en het is nu eindelijk ook in Nederland. Het is echt voor iedereen, je hoeft dus niet per se een goede hardloper te kunnen zijn, beginners kunnen ook meedoen en je kunt 'm zelfs lopen! (maar hardlopen is natuurlijk leuker). Het idee is dat gezond zijn aan iets leuks wordt gekoppeld en dat meer mensen dat dan ook gaan zien, want zo’n hardloopevent is natuurlijk hartstikke leuk.
http://thecolorrun.com/ Dat is de site voor meer info :slightly_smiling_face:

Wat is dan een colorrain?

De color rain, of de rainbow runs zijn een soort variaties op de color run, het idee is hetzelfde maar het is niet officieel dezelfde wedstrijd. Dat maakt verder natuurlijk niets uit want je doet toch hetzelfde. Er wordt op 25 mei een color rain in Zwolle gehouden, er komt er ook een in Vlissingen op 14 juni, op 23 juni komt ie in Breda. Die in Breda en Zwolle zijn 4,5 km.

OH MY GODDDDDDDD!

Omg dit wil ik :open_mouth:

Haha ik zag het op facebook, ik wil echt meedoen :grinning: De inschrijving is toch nog niet open?

^^ Nee, 17 april vanaf 10.00 :grinning: Ik heb alleen geen idee hoe duur het wordt, daar ben ik wel benieuwd naar!

Linkje naar de inschrijving?? Of is die er nog niet? :grinning:

Ik had er zo graag aan meegedaan! maar tegen die tijd kan ik nog geen 5k lopen :frowning_face:

ik vind 't concept echt geweldig en ik hoopte al dat het naar nederland zou komen, alleen nog 'n beetje vroeg voor mij.
ik ben pas 'n paar weken bezig met hardlopen en haal 't dus niet om voor die datum te trainen voor 10 km, zonde dus.

maar ik hoop dat het volgend jaar ook word georganiseerd, dan ga ik zeker mee doen!

oh wacht het is 5 km?
hmmm dan ga ik er nog eens over nadenken, dat is misschien wel haalbaar.
misschien dat 'n vriendinnetje wel mee wilt.

@LoveDreamLive: Nee, je kunt je nog niet inschrijven, er is wel een fb pagina! THE COLOR RUN

@Messaaa & Roos: Het is 5 ja en het wordt niet getimed, het gaat om de fun, niet om hoe snel je bent! :slightly_smiling_face: Iedereen kan mee doen, of je nou getraind bent of niet! Daarom is het zo ontzettend leuk (:

ik heb de fb pagina idd ook al tijdje geleden geliked om het in de gaten te houden.

hmmmm als 't 5 km is, dan ga ik maar eens even checken bij vriendinnetje of die mee wilt gaan :grinning:

-

@Schaap het is een hardloopwedstrijd maar het gaat niet echt om je snelheid ofzo. Bij elke kilometerpost wordt er een gekleurd poeder gestrooid, elke keer een andere kleur. Iedereen draagt witte kleding maar uiteindelijk ben je dus alle kleuren van de regenboog haha. En iedereen krijgt zelf ook nog pakjes poeder om mee te gooien bij de finish.

Als ik dit zo schrijf denk ik ergens ook een beetje waar slaat het op haha, maar het blijft gaaf :grinning:

Ik heb nu een blessure dus ik hoop dat het tegen die tijd over is :frowning_face: Ik ga vanaf dit weekend weer proberen op te bouwen dus hopelijk is het 26 mei weer goed, 5 kilometer red ik makkelijk als die blessure weg is!

Een vriendin heeft het me ooit verteld toen het nog niet naar Nederland zou komen, en nu komt het wel dus gaan we er samen aan meedoen :grinning: Moet ik nog wel even trainen maar 5 km moet toch lukken :’)

awhhhhh ik heb al 2 vriendinnen gevraagd en die zijn erg enthousiast en we willen nog meer mensen vragen om mee te gaan.
woooooh als ik mee ga doen, dan ben ik zo blij :grinning:

Gaaf zeg! Het is toch ontzettend vet als je gewoon kunt zeggen van
‘ik heb de 1e color run in Nederland meegemaakt’! :slightly_smiling_face:

Klinkt gaaf! Ik twijfel, haha

Ik ga mee doen! Lijkt me supervet. Alleen lijkt me wel leuker om dan met je vriendinnen te blijven lopen misschien. Door dat met die kleuren om dan dan laatmaarzeggen samen mee te maken.

^^ Ja inderdaad, ik ga ook met vrienden en het is heel leuk om je er met z’n alle op te verheugen enzo haha (: