The Color run 2015

Hey lieve meiden,

Misschien hebben jullie er wel eens van gehoord, dit topic gaat zoals je hebt kunnen lezen over The Colorrun.

Wat is de Colorrun precies?

Deze run van 5 kilometer wordt ook wel de Happiest 5K on the Planet genoemd en dat is niet voor niets. Je begint geheel gekleed in het wit onderweg word je ondergedompeld in verschillende kleuren. Dit jaar ren je ook door een SHINE zone en schitter je als nooit tevoren en straal je als een regenboog.Na de run is er een soort afterparty met alle lopers. De collerrun is leuk voor jong en oud, je mag hardlopen of wandelen. Goed om te weten is dat de Colorrun een besloten run is, je moet hier tickets voor kopen!

Dit jaar zijn er 2 verschillende edities:

EERSTE EDITIE IN AMSTERDAM - SLOTERPARK
Zaterdag 23 mei 2015
Aanvang: 12:00 uur
Eerste start: 12:30
Laatste start: 15:00 uur
Einde: 19:00 uur

TWEEDE EDITIE IN UTRECHT - HAARRIJNSEPLAS - DE REGULIERE KAARTVERKOOP START BINNENKORT!
Zaterdag 12 september 2015
Aanvang: 12:00 uur
Eerste start: 12:00
Laatste start: 14:00 uur
Einde: 19:00 uur

Let op: De kaarten voor Amsterdam zijn in zijn geheel uitverkocht, de team-kaarten voor Utrecht ook. Binnenkort start de reguliere verkoop van de tickets.

Dit Topic is aangemaakt om informatie met elkaar te kunnen uitwisselen over The colorrun. Tips zijn natuurlijk ook welkom, net zoals vragen. Ik ga dit jaar voor het eerst en ik ben benieuwd hoe andere meiden het ervaren hebben in voorgaande jaren.

Nog voor extra duidelijkheid voor de meiden die niet goed begrijpen wat de colorrun is, heb ik hier een linkje van de Colorrun in Amsterdam van vorig jaar.

Voor extra informatie is hier een link naar de site:

http://thecolorrun.co.nl/home

Sorry, vergeten de prijs bij te zetten. Voor zover ik kijk kan ik geen prijs vinden, behalve 29,50. Maar dat zijn team tickets… Iemand enig idee?

Ik ben er bij volgende week in Amsterdam! Ik heb er super veel zin in!

Jaaa ik ben er ook! Wordt hartstikke leuk.

Ik doe zaterdag ook mee in Amsterdam! :grinning: