The color run 2015

Hee allemaal!
Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn hier die mee doen aan the color run? Vragen, ervaring of gewoon samen uitkijken naar 23 mei is hier welkom.

The color run vindt dit jaar plaats op 23 mei in Amsterdam. Je loopt 5 km en je zult terugkeren onder het kleurpoeder!

http://thecolorrun.co.nl/home

Ik ben van plan om mee te doen dit jaar, wordt mijn eerste keer, spannend!!

Ik doe mee, lijkt me echt leuk. Nog 12 weken trainen!

Lijkt me zo tof, maar valt helaas tijdens de examens :confused:

ik ben vorig jaar geweest en het is echt wel heel leuk (:

Me tooo ! Dit jaar ga ik niet, ik ga meedoen met Strong Viking 13 juni.

Leuk allemaal! Ik hoef niet te trainen voor 5 km, ik ga gewoon lekker verder met hardlopen

Ik wil echt super graag mee doen!
Het enige probleem is dat het voor mij best ver is. Niet dat ik dat er niet voor over heb. Maar ik heb niet zo’n zin om alleen te lopen. Ik liep altijd hard met een vriendin maar die houd het niet meer vol. Vanwege iets van vitamine tekort. Trouwens hoe snel rennen jullie 5 km. Ik ren het nu nog in 40 min. Maar ik train er voor om het binnen 30 min te rennen.

Je kan ook als vrijwilliger mee doen als je niet zo’n sporter bent! Lekker mensen onder kliederen met dat spul. :slightly_smiling_face:

er zijn nog andere ‘color runs’ die eigenlijk hetzelfde zijn maar niet zo heten, zoals the color rain, deze is in andere steden. ik loop 5 km in ongeveer een half uur. ik heb eindelijk een paar vriendinnen mee kunnen krijgen gelukkig, alleen lijkt me echt niet leuk, maar er zijn vast mensen die dat doen :slightly_smiling_face:

Nah, niks voor mij

Je hoeft niet per se hard te lopen, je mag ook gewoon lopen… meer voor de fun soort van

Ik heb vorig jaar meegedaan met 3 vriendinnen en het was echt heel leuk! Ik was van tevoren bang dat het me ook niet zou lukken om 5 km aan een stuk te gaan hardlopen, maar het valt heel erg mee. Je rent een rondje om de plas (dus niet een saai stuk rechtdoor) en je haalt mensen in, dat motiveert ontzettend om door te gaan. Mijn vriendinnen konden het alleen niet al te lang volhouden, dus ik moest af en toe ook langzamer gaan lopen. Jammer, anders had ik het wel in een half uur kunnen lopen.

Doe een zonnebril op tijdens het lopen, anders komt al dat poeder in je ogen. :’) En na het lopen is er nog een ‘feest’ op het festivalterrein, dat is ook erg leuk!

We hebben een erg leuke dag gehad vorig jaar. Had dit jaar graag weer gegaan, maar mijn schoonouders zijn op 23 mei 25 jaar getrouwd. Jammer, anders was ik weer gegaan!

The Color Run lijkt me zo gaaf om een keer aan mee te doen! Dit jaar wordt hem waarschijnlijk niet omdat ik niet kan/mag sporten van de huisarts. Maar misschien volgend jaar!

Ik heb me opgegeven voor de colorrun in Leeuwarden :slightly_smiling_face: Ik heb mijn beste vriendin overgehaald om met me mee te gaan. Haar conditie is nog niet zo goed als de mijne maar we gaan samen trainen zo dat ik haar kan motiveren!! Heb er al zo veel zin in, vooral met dit weer. http://www.colorsensation.nl/crazy-colorrun Er zijn verschillende locaties en de kaarten zijn ook nog (volgens mij) €15,- goed koper.

Mij lijkt dit ook heel leuk! Ik zou best mee willen lopen, maar ik vraag me af of het leuk is om alleen te gaan.

^ Zou ik niet aanraden. Het is veel leuker om met een vriend(in) of meerderen te rennen en daarna te feesten.

Klopt sophie, het is niet zo’n wedstrijd waar het om het winnen gaat, meer om de gezelligheid