'The butterfly project' wie doet er mee?

Hee.

Laatst kwam ik op een site iets tegen over ‘the butterfly project’. Hieronder staat wat het precies inhoud:

http://i51.tinypic.com/smyu86.jpg

Ik heb dit van http://colalight.punt.nl/index.php?r=1&id=549498&tbl_archief=0#549498 Dus daar heb ik ook de afbeelding vandaan. Daar kan je ook even heen voor de vertaling. :wink: .

Voor de duidelijkheid, dit gaat dus over automutilatie en ik was benieuwd wie van jullie mee wilde doen om het te gaan proberen!

Laat even een reactie achter <3.

Ik ‘cut’ niet, maar vind het toch een goed initiatief :grin:

Oh dat is zo’n mooi project! Ik doe niet aan automutilatie, maar ik zou zo nummer 7 mee doen (:

De link gaat naar een pro-ana weblog… ik zou m maar even weghalen :astonished:

Maar ik vind het een mooi idee!

Het gaat de laatste tijd wel beter, maar als ik terugval komt er een vlinder ipv een snee (:

hee die site ken ik ook hih : )
vind het ook een heel mooi project !

mooi idee :slightly_smiling_face:

Misschien kan je het even in het automutilatie topic posten? =)

Ik heb even de link veranderd, hij ging niet naar de juiste pagina namelijk :slightly_smiling_face:

Eigenlijk best erg dat er gewoon zo’n project moet bestaan.

Nummer 7 (:

wauw wat een mooi project, ik doe er zeker aan mee. ik heb al een paar keer met een mes in me hand gestaan.

Ik doe mee! super project! ben al tijd van het snijden af. maar heb nog 3 x gedaan. & soms moeilijk om het niet te doen. dus dit gaat vast helpen :grinning:!

Ik snij niet maar ik doe mee met nummer 7 :]

wat een goed idee zeg! ik doe mee!

Ik doe niet aan automutilatie maar vind het echt een super goed project!

kan iemand het in het nederlands uitleggen?
Die site kan ik niet bekijken…

Ik vind het vooral cool dat mensen niet snijden nummer 7 gewoon gaan doen :grin:

Ik doe het niet meer, maar dit had eerlijk gezegd niet geholpen toen… Vind het wel een leuk initiatief, hoop dat 't bij anderen werkt ^^

Ik heb 7 gedaan, en een vlindertje op mn hand getekend :slightly_smiling_face: