The break-up ..

Jullie snappen het niet he…
hij heeft mij 60 keer gekwetst door mij elke keer te laten zitten als we hadden afgesproken, hij heeft gelogen tegen mij, gedaan alsof hij geen telefoon had, hij heeft me genegeerd zonder enige reden en heeft gedaan alsof hij me heel leuk vond (zowel in het echt, als op msn of smsjes) en vervolgens mij elke keer laten wachten met het gevoel van onzekerheid, omdat hij me niet wilde zeggen of het aan was of uit was. En dit allemaal in 10 dagen? Ik heb het recht om mezelf zo te uiten zoals ik heb gedaan, want ik heb me al die tijd gewoon netjes ingehouden en gewacht.

Je kan niet perongeluk seks met iemand hebben.

Niet in die zin van: perongeluk van oeps we hebben het gedaan ofzo.
Ik bedoel: dat we er allebei nog niet klaar voor waren en dat het te snel is gegaan.

hij heeft het uitgemaakt omdat je te snel met hem in het bed gedoken bent.

Hij vond je waarschijnlijk toch niet zo leuk.
En ik snap niet wat hij fout heeft gedaan.
Jij hebt hem uitgescholden en een kauwgom op hem gespuugd.
Jij hebt hem in zijn gezicht geslagen.

sorry om te zeggen maar eigen schuld xD

dumpen! hij is het niet waard!

volgens mij heeft ie je gewoon gebruikt voor de sex…

Girl, zit er niet zo mee. Na 10 dagen houd je niet van iemand en hij niet van jou :wink:
Dom dat je seks hebt gehad en kut dat je er spijt van hebt, ik weet hoe het voelt geloof me, en je zal je hier ook nog wel kut om voelen maar je kunt er niks meer aan doen. Maak niet zo’n scene tegenover die jongen, dat maakt hem ook alleen maar ongemakkelijker… Ga andere dingen doen, vergeet hem, 10 dagen is nog niet eens 2 weken.
2 weken van je leven en een stomme fout.
Fucked up, move on.
Punt.

Bah, jij hebt echt geen manieren he.
Heb je nooit geleerd hoe je met mensen om moet gaan ofzo?
Je spuugt geen kauwgom in iemands gezicht en je praat eerst met iemand voordat je vanwege een roddel iemand gaat uitschelden en slaan.
Tenminste, zo werkt dat in mijn wereld. En ik ben nog nooit gedumpt.

My god… Wat een drama, net GTST.

Inderdaad, hij is het probleem niet, lijkt mij :S

precies.

Nou ik snap wel dat die je heeft gedumpt
Wat ben je een hysterisch wijf zeg!
Je loopt elke x tegen hem te schreeuwen en te vloeken je slaat hem en spuugt kauwgom op hem.

… en dan afvragen waarom hij het uit heeft gemaakt.

is dit een grap?

Ik denk het niet.

een late 1 april grap.

hij lijkt er wel op, dit is niet serieus te nemen;

• ik trok hem aan z’n arm en ik kreeg zoveel adrenaline dat ik hem in z’n gezicht heb geslagen

• ik wist niet wat ik moest doen dus spuugde ik maar mijn kauwgom op hem

• en toen hebben we perongeluk seks gehad

hahaha komt ze zometeen: hihihihi grapje, 1 april! ik ben een doodgewoon gelukkig meisje hihihi :grin: