The Boyfriend Blues

ik heb nog niet zo lang een vriend, maar in het begin stuurde ie weleens spontaan een lief smsje, maar dat wordt steeds minder. En als ik weleens iets liefs sms, krijg ik eigenlijk altijd het standaard: houvnjou, of iloveyouso, terug… ik wil niet zeggen dat dat niet lief is. maar ik stuur vaak verschillende dingen enzo, en om dan steeds hetzelfde terug te krijgen, voelt een beetje alsof hij altijd hetzelfde smsje stuurt. ik ben bang dat hij zn interesse nú al in mij verliest… wat moet ik hier nou mee doen?

Haha, heb je bij de vragen van het Boyspanel gekeken?
Daar geven ze precies het goeie antwoord!

In het begin is alles nieuw en dan doe je heel erg je best voor mekaar. En op een gegeven moment ga je in een bepaalde status zitten dat je dat soort dingen gewoon minder doet. Hoef je niet bang voor te zijn, is volkomen normaal.

het is idd volkomen normaal =)

Echt, normaalste zaak van het leven!

Whoa, ik snap niet dat sommige meisjes zich zo druk maken over smsjes xD

Ik sms echt nooit, gelukkig ben ik dan geen jongen, allemaal ongeruste meisjes.

Nou niks…
I love you en I love you so, zijn lief (: !, en ik heb nu 16 maanden met mijn vriend maar hij kan ook nooit echt spontaan een lief smsje sturen, soms wel Ik mis je, en je bent mijn meisje. Maar, ik ben dat wel gewent hoor (’’:, ik vind SMSjes in een relatie niet zo belangrijk…