The boy

Hoihoii ,
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen.
Vorig jaar was een jongen verliefd op mij, en ik op hem , omdat we niet zo goed met de jongens en meisjes van de klas konden opschieten, besloten we het geheim te houden. We babbelden op school met elkaar, en op msn babelden we ook maar dan als verliefden. Hij had wel nog geen verkering gevraagd. Op een mooie lentedag, ging ik op msn en zag in zijn nick staan ‘Joyce iloveyou’ dat was het populairste meisje van school. Ik voelde me superslecht. Hij gaf mij de uitleg ‘ik heb ook nog gevoelens voor jou, maar nu meer voor Joyce’. Nu het nieuwe schooljaar zitten we alledrie in de zelfde klas. Hij is nog altijd vriendelijk tegen mij. Maar ik kan er tegen niemand over vertellen. En ik heb nog elke dag liefdesverdriet. Weten jullie raad? Alvast bedankt!

Laat hem gaan.
Misschien is het ook goed als je hem probeert de ontlopen zoals bv aan de andere kant van de klas te gaan zitten, hem kort antwoord geven.
Gewoon laten weten dat jij dit niet vind kunnen.

Dat noemen ze dus een jongen die van de eene op de andere springt <_<
ik zou hem eigenlijk laten doen gewoon. Gewoon vriendelijk zijn als hij iets vraagt. Daar raak je hem het meest mee hoor, denk ik. En dat verkering vragen is eigenlijk wel dom hoor, als je kust heb je toch zowiezo verkering ? tenminste als het niet voor de fun is. Maar vertel het je beste vriendin, zij kan je toch helpen ?