the boy next door

hee lieve meiden,

Ik heb 2 huizen verder een super leuke buurjongen wonen en ik had hem 1 jaar geleden toegevoegd op facebook en hij had me geaccepteerd en sinds kort speelde we ook het zelfde spelletje en zo heeft hij contact gelegd.(via de telefoon)
Laatst kwam hij een pakket halen bij mij thuis en ik stond in mijn pyjama voor de deur dus ik deed zo snel mogelijk de deur weer dicht maar ik had een gesprek moeten beginnen! dus ik dacht ik ga het spelletje tegen hem spelen en toen reageerde die: durf je weer te spelen.( want ik had het spel al lang niet gespeeld)

Zo hebben we over een weer lopen chatten en toen hadden we het over films en toen zei ik: heb je zin om samen een film te kijken waarop hij antwoorden: ja dat kan best. Toen hebben we van 12 tot 5 uur s’ochtends gepraat over van alles en nog wat, de volgende dag appte hij mij uit zich zelf en toen hebben we ook de hele nacht geappt.( want ik moest werken in de avond waardoor ik pas laat kon antwoorden)

De volgende dag hadden we weer een gesprekje en toen zei ik dat ik niet meer hoefde te werken en niet wist wat ik moest doen want ik was net uit de stad en ik had nog super veel energie en wou hem graag zien. het was 2 uur snachts en ik zei heb je zin om een drankje te doen waarop hij antwoorden is dat wel een goed idee? waarop ik zei waarom niet ? ik bijt niet hoor.

Waarop hij schreef gelukkig maar! maar wat gaan we dan doen? ik zie dit als voor de lol verder niks, Misschien jij niet.
Toen stond mijn hart even stil… Waat serieus is dit allemaal voor de lol oke… Dus ik zei maar dat ik het ook voor de lol zag want ik durfde niet te zeggen van niet! Ik ben naar hem toegegaan en we hebben gezellig aan de wijn gezeten en toen keken we elkaar echt met passie aan en toen zoende hij mij en ik kan gewoon niet geloven dat het een voor de lol zoen was want hij keek me echt zo aan van je bent leuk!

Ik ben uiteindelijk blijven slapen en hij heeft een ontbijtje gemaakt en ben toen na het ontbijt weggegaan en toen ik de deur uitstapten kwamen zijn buren naar buiten en toen zei die nou die weten het nu ook gelijk nog eerder dan je ouders. en ohja hij vroeg ook nog weten je ouders dat je hier bent waarop ik antwoorden nee horen ze dalijk wel, maar wat heeft het voor zin om het te vertellen als het voor de lol allemaal is?

Ik weet echt niet meer wat te doen want ik vindt hem echt een leuke jongen en diep van binnen weet ik dat het niet gaat werken hij is 25 ik 19 over 2 maanden 20, en hij woont in de zelfde straat…
Maar aan de ene kant vind ik het ook best als het vriendschappelijk is en we elkaar wel blijven zien maar aan de andere kant kan ik niet bij hem zijn zonder elke keer te denken zoen me of raak me aan!

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest dit gewoon even kwijt en hoop een beetje advies te krijgen hoe of wat.

alvast bedankt!

ik zou zeggen probeer op je gevoel af te gaan en te doen wat het beste voor jou. zie je hem en jou over een paar jaar nog samen of toch niet? ik zou goed nagaan wat je echt wilt en misschien als voor en tegens tegen elkaar opwegen. Succes, ik hoop dat je er uit komt en je geluk vindt.

Ik vind het een beetje verwarrend. Hij zegt duidelijk dat hij het voor de lol ziet maar dan zoent hij je nog ?

En het leeftijdsverschil valt echt mee, als je het mij vraagt.

Ja mijn gevoel zegt hij is leuk doe er iets mee maar ik ben in de war omdat hij zegt voor de lol maar hij zoent me wel.

Ja hij zei op app ik zie het voor de lol maar ik denk jij niet? Maar ik zag het inderdaad niet zo. Maar toen ik bij hem was toen hadden we gewoon normaal gepraat en toen was het zo’n moment van stilte en keken we elkaar aan en toen zoende hij mij het was echt zijn initiatief. Dus ik ben ook in de war…

Ik denk dat hij niets meer wil dan een avontuurtje zonder verbintenis. Aangezien jij meer wilt dan dat, zal het alleen maar moeilijk voor je zijn om ‘vriendschappelijk’ om te gaan met hem. Misschien is het dan ook beter dat je hem laat gaan. Genoeg mannen (zeker van zijn leeftijd) die wél iets serieus willen.

Zoals ik het opvat wil hij wel met je chillen en zoenen en seks hebben, maar bedoelt hij daar niks serieus mee… Als je echt duidelijkheid wil moet je vragen waarom hij je gezoend heeft.

lijkt mij alsof hij je gewoon eens wilt doen, sorry

Hij geeft van te voren aan dat het voor de lol is, dus niks van gaan denken. Als je zelf niet gewoon een leuk avontuurtje met hem wilt hebben maar gewoon vrienden wilt zijn, zou ik direct stoppen met zoenen enzo. Hij heeft het aangegeven wat hij daarmee bedoelt dus dat lijkt mij vrij duidelijk.

Als je het echt zeker wilt weten zit er maar een ding op. En dat is vragen naar wat ie nu echt wilt. Gewoon eerlijk zeggen dat je jij wel echt serieus geïnteresseerd bent. Anders houd ie je straks aan het lijntje en heb jij hoop dat het ondanks zijn ‘voor de lol’ reactie. Dat willen we niet!

Ja uiteindelijk is het ook beter om het te vragen maar ik durf de stap niet te nemen omdat ik uiteindelijk weet dat hij het inderdaad als een avontuurtje ziet en hij dat ook al heeft gezegd, maar omdat hij me zoende gooide die even alles om want ik had dat niet zien aankomen, ik dacht meer dat hij voor de lol bedoelde als vrienden zeg maar die af en toe gewoon gezellig afspreken en meer niet . Maar als ik hem nog zie en we spreken nog af dan ga ik wel even pijlen hoe of wat en hoe hij dit allemaal ziet en hoe ik erin sta.

Thanks girls !

Als je gevoel zegt dat hij leuk is en hij vindt jou leuk, geef het dan een kans. Je hebt niks te verliezen