The 'Bitchies' uit de klas

Hebben jullie in de klas een groepje die zichzelf helemaal geweldig vind? Waar je ook zo’n vreselijke hekel aan hebt enzo?

jup allemaal op 5 jongens na…

Nee, mijn klas is lief, maar er zitten wel van die mensen in mijn jaar. Gelukkig zit ik niet bij hen in de klas, maar een paar van mijn vriendinnen wel.

Nee

Dit jaar gewoon een keer niet ! :open_mouth: geen enkel, ben er trots op :grinning:.
In een andere klas zitten bijna alleen maar van die wijfen, pfoe ben ik blij dat ik daar niet in zit :grinning: ghehe… maar gewoon in klassen met vakken zit ik wel bij sommige jammer genoeg :frowning_face:.

nee niet echt, vooral geen groepjes, maar er zijn wel een paar losse bitches in mijn jaar waar ik soms les mee heb.

Een groepje niet, maar een paar meiden. Maar ik kan ze af hoor.
Haha dat klonk zo rraawwh… =p

Geen groepje.Maar een meisje.Echt een hekel aan haar.
Ze heeft alleen een grote mond en dat vind ze zelf geweldig.
Ze is 10 x niks.

Neu, in mijn klas zitten wel mensen die ik niet zo aardig vindt, maar verder is ie wel leuk. Maar er is 1 meisje in een andere klas die echt arrogant is, en bijna iedereen vindt dat :stuck_out_tongue:

van de 23 mensen zijn er maar 4 die ik echt aardig vind en die niet alleen aan zichzelf denken en wat zitten bitchen de hele tijd

dat houdt dus (met mij eraf geteld) in dat ik 18 van zulke mensen in de klas heb… leuk… (:

Nee, ik heb -eindelijk, voor de eerste keer EVER- een leuk klasje!

hoe ga je er mee om?!
Ik zou gek worden…

Ik haat mn klas ook… alleenmaar bitchess, maar 2mensjes van de 14 meisjes die beetje aardig zijn… de jongens zijn allemaal wel aardig ofzo… gelukkig maar… xD

Wij hebben sowieso maar 7 meisjes in de klas, en 17 jongens. Hahah. (=

wow:P

oh geloof me, dat word ik ook!
heb al best vaak gevraagd of ik naar een andere klas mocht maar dat ging niet blablabla
nu valt het wel uit te houden met de mensen die ik wél echt mag gelukkig
hoop dat ik volgend jaar een leuker klasje heb

Ja, anderhalf jaar vriendinnen mee geweest maar ze veranderden en ik waarschijnlijk ook. Het klikte gewoon niet meer. En nu erger ik me dood aan ze, voor de rest zijn het overigens wel leuke meiden maar een beetje te arrogant.

Wow, succes!
haha, wat zou je doen als je die andere meisjes niet had ^^

waarschijnlijk van school veranderen
maar dat ga ik nu misschien ook doen omdat de school waar op ik zit gewoon best slecht is

Vorig jaar een groepje van 4, en toen was onze klas echt hecht, maar die 4 sloot de rest gewoon buiten.
En dit jaar ongeveer 7 jongens, in de klas zijn ze wel aardig, maar ze zijn populair, en de rest van onze klas is niet écht populair. (: