The Big Question

Please help me.
Ik zal het maar eerlijk vertellen.
Ik heb mezelf gevingerd.
En ik zou pas een week later ongesteld worden.
De dag erna begon ik te bloeden. En hevig ook!
Nu vraag ik me af of ik iets beschadigd heb.
Ik heb namelijk best lange nagels. Ik wil absoluut niet naar de dokter. Misschien heb ik het op gang gebracht of is het allemaal toeval?
Please help me…

mij lijkt t niet, tuurlijk, je kan jezelf beschadigen, maar dat merk je meteen dat t dan pijn doet

Stel dat ik een beschadiging had.
ZOu ik dan een tampon in kunnen doen?
Dat het geeneest?

mij lijkt dsat als het beschadigd is dat je er geen tampon in moet doen, dat lijkt me alleen maar slecht eigenlijk, als je een wondje op je eehm… vinger hebt dan ga je er toch ook niet wat langs duwen en het er een tijd later in de omgekeerde richting nog een keer doen, dan gaat t alleen maar open lijkt me

trouwens, het geneest heel snel lijkt me, want t is daar redenlijk slijmerig/vochtig en in je mond enzo geneest alles ook heel snel en dat is ook slijmerig/vochtig

OKé !
Heel erg bedankt :slightly_smiling_face:
Nou ben ik weer een beetje gerustgesteld.

Merk je ook dat het pijn doet ofzo, of voelt het gewoon als een gewone menstruatie?

mooi zo:D en succes dan maar

Het doet geen pijn maar ik moet wel echt elk half uur naar de Wc om te wisselen van maanverband.

Misschien moet je het even afwachten!
maar elk half uur is best vaak. Hou het in de gaten!!

Suc6!

Ik verwacht dat je gewoon onregelmatig ongesteld bent… want je moet wel een hele grote wond hebben als je elk halfuur moet wisselen… (En aangezien het ook geen pijn doet)

Het is nu in ieder geval al iets minder dan gister :slightly_smiling_face:

oh, dan denk ik dat het wel goed komt hoor!
:slightly_smiling_face:

Hm, ik denk zowieso niet dat een wond meer dan een dag zou blijven bloeden [:?

Het kan zijn dat je een wondje hebt, maar dan bloedt het wel heel erg, als je elk half uur maandverband moet verwisselen! =O Dus waarschijnlijk ben je gewoon iets eerder ongesteld dan normaal :slightly_smiling_face:

Help Help Help!
Er zat net gewoon een hele KLODDER bloed in me maandverband :expressionless:

misschien ben je gewoon tovallig wat eerder ongestelt geworden maar anders kun je het maybe aan je moeder vragen… is wel een beetje genant maarja dan weet je wel zeker wat je moet doen enz…

Oke ., ik probeer gewoon heel rustig te blijven en te denken dat als het drie dagen hevig is, Dat het dan morge een heel stuk minder is. *Hoop* *Hoop* *Hoop*

hoop het ook voor je, en anders moet je het er toch misschien even met je moeder over hebben!!

Probeer niet meteen het ergste te denken, als er meer ongewone dingen voorkomen vraag je hulp aan je moeder… Daar is niks vreemds aan :wink:. Succes ermee!