The Bachelor gemist, waar terug zien?

ik kijk de tv show The Bachelor, waar een succesvolle rijke knappe man zijn ware liefde moet vinden, kiezende uit ongeveer 15 vrouwen. het is amerikaans en het seizoen van 2010 met Jake als man wordt nu op de nederlandse tv uitgezonden.

ik wil het graag terug kijken, op rtl gemist ofzo, maar ik heb geen idee waar het uitgezonden werd. bij net 5, sbs 6, rtl gemist kon ik het niet vinden iniedergeval.

weet iemand waar ik het met ondertiteling terug kan kijken?

niemand/

I don’t know

[i]Haa, met ondertiteling is het volgens mij bijna niet te vinden! Ik zou zelf gewoon proberen om het zonder te kijken, of ben jij soms ook een English Analfabeet?! ;d.

Ik heb wat goede sites om terug te kijken maar geen daarvan is met ondertiteling. Hopelijk kom je er tog wel ;d. Proberen zou ik! Want nu heb je wel beeld ;d

TV Duck. Dan moet je gwoon zoeken naar de show. en TV Blinx. Dit zijn de site die ik gebruik voor mijn shows zoals How I Met Your Mother! :loveit:[/i]

Dat wil ik ook weten, ik heb het afgelopen woensdag ook gemist. Weet iemand wie er zijn weggestuurd?

het word op net 5 uitgezonden alleen mij lukt het niet om ze terug te kijken :s

Amerikaanse dingen kun je meestal nooit terug kijken… Daar heb je speciale rechten voor nodig geloof ik.