Ik heb net dit filmpje gezien, en ik voel me ongelooflijk klein, nietig als ik erover nadenk hoe klein ik ben, in vergelijking met de wereld.
Heeft nog iemand dat, dat je jezelf zo nutteloos voelt, als bedenkt hoe groot de wereld is?
Voor de zekerheid: Ik bedoel dit niet op een depressieve manier hé.
Ugh, daar wil ik niet over denken. Het enigste wat ik dan denk is dat ik een op velen ben en dat het eigenlijk toch niet uitmaakt.
Niet dat ik zelfmoord wil plegen ofzo of niet blij ben met mn leven, het tegenovergestelde juist.
Ik voel me niet nutteloos, maar wel heel klein. En ik vind het eigenlijk wel een fijn gevoel, want ik hou van natuur en bergen, juist omdat het zo groot en ‘machtig’ is
Ja oke, misschien is nutteloos het verkeerde woord, maar wel ongelooflijk klein. En dan te bedenken dat er op de wereld nog zoveel is dat we niet kennen…
Haha, ik voel me juist wel nutteloos. Niet voor mijn omgeving, maar voor de rest van de wereld wel. :'D
dat is echt een supermooi filmpje ;O
Dat vind ik ook. Ik wil die film super graag zien als hij in de bioscoop komt. Earth, dat is ook zo een mooie film.
Wejooooooooooooooooooo supergaaf ;o
^ik wil m ook zien! zou hij in de NL’se bioscopen gaan draaien, vast niet hé? Nouja, dan download ik m wel. Earth is idd ook zo’n mooie!
Trouwens, zoiets voel je ook in het Omniversum in Den Haag. Zo cool die films daar!