The Akward moment bij een supper verlege meid

Ik ben zo’n iemand die best goed kan praten maar als er een jongen is die ik leuk vind (en hij mij) dan val ik gewoon stil. ik ken zeg maar een ene Victor via het internet. haha jullie denken enzo. nee heb hem van een dating site ‘‘Badoo’’. hij is heel lief enzo en we hebben al 2 keer afgesproken. maar probleem is nu: de tweede date was een beetje een ramp. hij wou zeg maar naar mijn huis toe, maar ik val gewoon stil als ik hem zie en praten vind ik makkelijker via msn of sms weetje dus had 6 a 8 uur bijna een ‘‘akward’’ moment, want sommige momenten gingen wel en sommige waren gewoon… stil. heb met hem er over gepraat en we zijn er beide over eens dat het over moet, maar hij heeft nu zijn twijfels over of hij nog steeds mij zo leuk vind. ik durf ook gewoon niet want, ja… heb mijn eerste kus nog maar 2 weken geleden gehad en dat vond ik al heel wat xD

hebben jullie nog suggesties over een volgende date? en nog gespreks onderwerpen want we waren er in een paar dagen rap doorheen haha heb iets van 50 uur met hem gepraat in een week en dat is dan nog niet eens overdreven

Verlegen meid

Doe iets waar je een smoes hebt om niet zoveel te praten, zoals de bioscoop ofzo. :slightly_smiling_face:

Ik vond dit een beetje onduidelijk.
Mag ik vragen hoe oud je bent?

Ik denk inderdaad dat de bioscoop een goed idee is.

zijn we de eerste date geweest, was leuk ja. maar het punt is dat hij supper veel praat haha en als er dan een stilte valt… ja vul zelf maar in xD

Ik ben 17 en hij is 18

Hm, lach dan om zijn opmerking ofzo.

nee, gewoon heel spaarzaam. tis trouwens geen dansen haha

Ik weet niet of de bioscoop een goed idee is, want dan praten jullie nog niet. En lost het probleem zich dan op? Ik weet het niet :slightly_smiling_face:
Wat een idee is om zelf een spel te maken, jullie schrijven allebei heel veel vragen op kleine losse blaadjes, persoonlijke of grappige vragen bijv. over wat jullie hebben meegemaakt enz. En dan moeten jullie omstebeurten een briefje pakken en beantwoorden! :slightly_smiling_face: Gewoon gezellig met wat eten en drinken erbij op je kamer ofzo. Misschien worden jullie dan wat losser!
Maar ik zeg ook maar wat he :grinning: hopelijk heb je er wat aan!

klint goed haha, zal kijken. nog meer suggesties :p?

Als hij heel veel praat kan het toch niet awkward zijn? Als je niks weet om te vertellen, ga je toch gewoon in op wat hij zegt, als er een stilte valt?
Desnoods zeg je tegen hem dat je verlegen/zenuwachtig bent, dan denkt hij ook niet dat je hem niet leuk vindt oid.

erop doorgaan wat hij allemaal zegt?

hij weet dat ik zenuwachtig ben maar zelf hij is een keer op in zijn gespreks stof, dus dat is het nadeel er van xD

DRANK, dé oplossing voor alles!

(nee geintje,)

En een keertje samen picknicken, uitgaan, dansen, zwemmen, een activiteit samen doen is wel een goede optie!

ja, daar dacht ik ook al aan. bedankt!