Hola, dit is sowieso GEEN onzin, maar ja, op Girlscene waarschijnlijk wel dus, bij deze.
De laatste tijd erger ik me echt kapot aan alles van nu. Ik mis Pokemon, DragonBall Z, Courage (die paarse hond, horror tekenfilm), Dexter en zijn gekke zus, Super Nintendo en kinderen die blij waren met een zak flippo’s en zich verheugde op een zak chips waarin ze die konden vinden.
Er was leuk muziek en ook echt een leuke sfeer, as we know. We speelden altijd snake op de oude, STERKE, Nokia’s en konden urenlang spelen op een oude gameboy.
Tegenwoordig? Dat hoef ik niet te vertellen: Sigaretten, BB’s, iPad’s, geen normale tekenfilms meer, Justin Bieber, Lady Gaga, ik heb echt medelijden met de kinderen die daarmee opgroeien.
Dus, een topic om je uit te kunnen leven, wat keek je altijd? Wat speelde je? Hoeveel Pokemon kaarten had je? Heb je Super Mario uitgespeeld? Vond je tetris op de gameboy in het begin ook zo moeilijk? Kortom: Hoe leefden jij en wat vind jij van de veranderingen tegenwoordig?
DIT IS GEEN DISCUSSIE TOPIC OVER WAT NU BETER OF SLECHTER WAS DAN VROEGER, DIT IS EEN TOPIC OM JE UIT TE LEVEN EN MET ANDERE KUNNEN TE PRATEN DIE WEL WETEN WIE GOKU IS EN WETEN HOE JE MET FLIPPO’S KAN SPELEN ETC.