The 1975

up

Ik heb ze 2x live gezien hier in een clubje met livebands. Amaaazing! Al kan ik me niet veel meer van de eerste keer herinneren.

Ik ben zo verliefd op Matty sigh
Ik zie ze in juli op Rock Werchter in België!

Mattys stem is echt heilig

ik wil later zo graag naar sziget het lijkt me zo leuk ah

dit topic mag wel wat actiever

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/p370x247/10300167_844729025556897_1560785927106692889_n.png

EFUYEYUKSICKUDKFEDSVC

BEL 112 omg fnfhahhddhhdhdhdhdhxhdhdhshdhdhdh kutkutkut ik wil zo graag maar ik ga ook al naar katy perry volgend jaar

ik ga mopet gewoon de kaarten zijn 18,50 ik betaal t wel van mn verjaardag peo

oHYMFDIG

Oke omg ik mag

MEEEEEEEEH ik kom nu er pas achter dat er vanochtend kaarten zijn verkocht voor the 1975. Maar ik heb vorige week nog lopen uitzoeken wanneer er een concert kwam en toen stond er geen enkele data. En nu is ineens een heel concert uitverkocht. (ik heb geen enkele vriendin die dit leuk vindt, maar alsnog) ARGHGHGHGH

OO ze zijn er nog wel ik ben dom.
nu nog iemand vinden die meewil :’)

plofffff je kan wel met mij mee ik ga ook hahaha
als je dat niet eng vindt
en daisy van t 1d topic gaat ook mee

ooh ik zit net al te klagen in het 1D topic hahah had dit nog niet gelezen.
Maar nee joh, dat lijkt me niet echt chill voor jullie aangezien jullie samen wilden gaan. Wel een heel lief aanbod :hugs: Ik ga gewoon iemand omkopen ofzo eerst proberen :"")

ahhhh dat maakt mij echt niet uit? ik vind het juist gezellig als er meer mensen zijn! ik zit ook altijd maar zo van ok wie wil er? en dan sprokkel ik wat mensen bij elkaar die meewillen. als je meewilt moet je het gewoon zeggen want het mag sowieso!

Het is nog niet uitverkocht toch? Ik wil ook nog heel misschien, want ik zie ze sowieso al op RW en ik ben ook weer niet zo’n grote fan :’)

haha das wel heel leuk! Maar ik denk er nog even over, maar ik laat het je weten :grinning:

hahaha ok is goed!!