The 1975

Omdat er nog geen topic is voor deze geweldige band.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b3/The_1975_debut_album_cover.jpg

The 1975 is een Britse alternatieve-rockband uit Manchester. De band bestaat uit zanger en gitarist Matthew Healy, bassist Ross MacDonald, gitarist Adam Hann en drummer George Daniel.

http://whenthegramophonerings.com/wp-content/uploads/2013/08/The-1975-16.jpg

Oké ik ben slecht in beginposts, dus post hier je gekwijl/liefde/gevoelens voor deze gozers

Kwijl.
Ik ben pasgeleden naar een concert geweest en het was zoooo tof!
Ben echt verliefd op zijn stemgeluid!

Leuk topic :grinning: Ik ga naar het concert morgen :grinning:

oooh gaaf! Veel plezier :slightly_smiling_face:

KWIJL ik vind ze ZO geweldig. <3 En oh wauw ik wil zo graag naar het concert maar het is zo ver weg en ik kom nooit terug als niemand mij kan ophalen ergens. :frowning_face:

Maar echt, wauw. Ik luister zoveel na ze. Trouwens, ben ik de enige wie het opvalt hoe slim Matty is? Als je interviews van hem kijkt en eens op zijn antwoorden let. Serieus, hij is ZO slim. Idk, ik kan het niet uitleggen haha.

Matty zijn stem is hier pure seks

Ik ga ze twee keer zien dit jaar <3 Morgen en op Rock Werchter <3

Vraag me trouwens zo erg af op welke festivals ze allemaal gaan spelen, wil ze echt een keertje met een festivalsfeer meemaken

Jaaaa ik ga ook naar het concert morgen :upside_down_face:

Ik baal echt dat ik morgen niet naar het concert kan. Ik heb ze in november gezien en ze zijn echt geweldig live.

Thanks! Het was echt super tof!

Jaaaaa I love them. Ga ze zien op Rock Werchter jeeeeej

Het was zoo vet, en ik sta op de foto met George en Adam!
Mijn zus heeft ook de setlist met al hun handtekeningen

Ik baal echt zo erg dat ik niet naar het afgelopen concert ben geweest, hopelijk komen ze snel opnieuw!! Plus waarom is dit topic zo niet actief.

Matthew is echt leuk :grinning:

Ik ga ze zien op Sziget! :’)

Leuk! Ik vind ze echt geweldig, heel hun nieuwe album staat vol met lekkere nummers.
‘Girls’ heb ik al dagen op repeat staan.

Ik ga ze zien op Rock Werchter! :grinning:

Ik ben jaloers op iedereen die ze gaat zien hahaha. Zijn er nog festivals of dingen waar ze ook komen en die nog niet uitverkocht zijn/verkoop nog moet beginnen?