the 100

Hey,
Aangezien deze serie best wel populair is nu en er nog geen topic over was, bij deze :slightly_smiling_face:

Ik heb meteen even een vraag, ik ga morgen op vakantie en wil heel graag afleveringen offline zetten met netflix. een paar dagen geleden kon dat nog wel met deze serie maar nu ineens niet meer, maar hij staat wel bij ‘beschikbaar voor downloaden’. weet iemand misschien hoe dit komt?

xoxo

Hee,

Ik ben pas geleden begonnen met de serie en nu al helemaal verslaafd! Seizoen 1 net uit en nu snel seizoen 2 kijken.

Echt een hele leuke serie! Ben van plan om het binnekort vanaf het begin af aan terug te kijken :slightly_smiling_face:

Ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met deze serie. De eerste twee seizoenen vond ik hartstikke goed. Het concept sprak me wel aan. Toch vond ik het acteerwerk (vooral van Clarke en Octavia) op sommige momenten tegenvallen maar daar kan ik wel doorheen kijken. Ook een van mijn favoriete personages allertijden (Murphy) zit in deze serie. Maar vond seizoen 3 zo ontzettend tegenvallen. Het originele concept van kinderen uit de ruimte die naar beneden worden gestuurd om te overleven en kennis maken met wat er op aarde afspeelt vond ik helemaal niet meer van toepassing dus ben toen ook gestopt met kijken. Al moet ik zeggen dat ik de trailer van seizoen 4 er weer wel interessant uit vond zien. Dus misschien waag ik ooit nog de poging seizoen 3 opnieuw te kijken want zag dat hij inderdaad sinds kort op netflix staat.

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/the-100-tv-serie-296788.0.html …

Ik ben ondertussen halverwege seizoen 3, maar ik vind dit seizoen ook tegenvallen helaas.

Mag in het topic in de bovenstaande link! Slotje