THATS MY ! =)

haay
ben michelle 14 jr. meer weten? note doei !

zo jullie je zin

Ehm ok ?

Ja, dat is ook een manier… hoi

Het is thats me (;
+ het is een beetje irritant dat je met hoofdletters en in van die taal praat.

verder welkom ofzo

Welcome, zoals hierboven al gezegd: we vinden het fijner als je gewoon abn typt, dat is voor ons prettiger lezen, en voor jou vast ook makkelijker typen^^

Nou dan hebben jullie pech want ik tik zoals ik tik ja =) . En in den helder doen we het allemaal zo dus zeur niet wat moet ik anders zeggen hallo ik ben michelle ben 14 jaar oud en woon in den helder blabla … dat is saai sorry maar ik doe het zo en anders lees je het maar niet

Nou… zo saai klinkt dat anders niet… ik vind het ook beter als je normaal typt :slightly_smiling_face: dat kan je op een boeiende manier vertellen dus dat het niet saai is!
& dat iedereen het zo doet in den helder betekend toch niet dat jij het dan ook maar zo hoeft te typen?
maaargoed dat is mijn mening… Welkom :slightly_smiling_face:

interessant :face_with_raised_eyebrow:

mensen zeur niiet en als je het er niet mee eens ben dan weet je denk wel de knop met het X te vinden of de terug pijl? toch?

okee hoi, alleen klopt de helft van je engels niet, kweet niet of dat de bedoeling iss…

ze bedoelen het toch goed … :blush: !

laat ik het zo zeggen dat maakt me niet zoveel uit:P

jeeh welkom op het forum nnooooooooooot
ik bedoel een forum is om op te discusieren en als iemand dan wat van jou schrijfstijl zegt, krijg je gelijk een snauw terug i.p.v een normaal antwoord. Zo maak je, je niet echt geliefd

LOL meeloper x]

Dat is precies wat ik dacht :flushed: maar niet zei :stuck_out_tongue:

Jaaahaa ben echt een meeloperr :slightly_smiling_face: tenzij we het gwoon zelf bedacht hebben maar oké?

NOU ZO GOED MENSEN!?

Jij kan mij niet wijsmaken dat ze in Den helder allemaal zo doen :stuck_out_tongue:

mijn oma woont ook in den helder en typt nooit zo op msn…?!

Jaa dan heb je het over je omaa damnn…