Thailand

Hoi iedereen,

Komende zomer ga ik voor 5 weken naar Thailand om te backpacken met mijn ouders. We beginnen in het noorden en eindigen in Bangkok, maar verder hebben we nog geen specifieke plannen. Vandaar deze topic. Weet iemand bezienswaardigheden die ik echt móét zien? Alles is welkom. Het lijkt met leuk om jullie verhalen te horen!

En dan nog een vraagje… Wat voor kleding en schoenen heb je nodig? En zijn er nog andere dingen die ik absoluut niet mag vergeten? Ik heb totaal geen ervaring met verre reizen, dus ook hier zijn alle tips welkom.

En dan tot slot… Aangezien ik 16 ben ga ik nog met mijn ouders op vakantie. Maar omdat ik enigst kind ben zit ik dan 5 weken alleen met mijn ouders. Wel gezellig hoor, maar soms wil ik wel eens wat anders. Weet iemand misschien een website waar ik in contact kan komen met andere jongeren van ongeveer mijn leeftijd die dezelfde reis gaan maken als ik? Misschien dat we elkaar kunnen ontmoeten in Thailand of ideeën en verhalen uit kunnen wisselen?

Ik hoor het allemaal graag!

Dit kan je het beste in het algemene topic posten: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-ik-ga-naar-…-toe-tips-246411.0.html
En vergeet in dat topic ook vooral niet de zoekfunctie te gebruiken! Misschien staan er al nuttige tips in.